مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از افزایش میزان تولید روغن حیوانی با تکمیل زنجیره این فرآورده در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ واحد تولیدی درزمینه تولید روغن حیوانی در سطح استان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،جلال کریمی‌زند ، از افزایش میزان تولید روغن حیوانی با تکمیل زنجیره این فرآورده در استان خبر داد و اظهار داشت: زنجیره روغن حیوانی در کرمانشاه شکل گرفته و در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 12 واحد تولیدی در زمینه تولید روغن حیوانی در سطح استان کرمانشاه به صورت کارگاهی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، جمع ظرفیت تولیدی این واحدها را حدود یک‌هزار و 500 تن عنوان کرد و گفت: زنجیره محصولات کشاورزی برای اینکه کامل شوند از حلقه‌های مختلفی تشکیل می‌شوند.

وی متذکر شد: در این زنجیره دنبال شناسایی حلقه‌های مفقود هستیم تا آن‌ها را ایجاد کنیم، همچنین حلقه‌های ضعیف و محدود را نیز تقویت می‌کنیم تا با تکمیل این زنجیره، شاهد رونق این صنعت در استان باشیم.

کریمی‌زند، بیشترین نرخ یارانه برای تسهیلات در نظر گرفته شده را برای بخش صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: هیچ مشکلی از لحاظ تسهیلات نداریم.

وی از تمام کسانی‌ که قصد سرمایه‌گذاری در این صنعت و هر بحث دیگری از صنایع تبدیلی را دارند خواست به اتاق مشاوره سازمان جهاد کشاورزی مراجعه تا ضمن بهره‌مندی از مشاوره کارشناسان، با انتخاب طرحی که با سلیقه و توان آن‌ها همخوانی دارد، از خدمات تسهیلات بهره‌مند شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار