بسکتبالیست تیم نفت آبادان:
بسکتبالیست تیم پالایش نفت آبادان گفت: اگر می‌خواهیم در رده دوم جدول لیگ برتر بمانیم، دیدار امروز مقابل شهرداری گرگان برای ما حکم مرگ و زندگی دارد.
کد خبر: ۸۲۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 10 February 2020

سعید داورپناه درخصوص دیدار مهم این هفته پالایش نفت آبادان مقابل شهرداری گرگان، اظهارکرد: دیدار امروز بازی خوبی است زیرا گرگان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ و خارجی خوبی در ترکیب دارد، ضمن این‌که دو سه بازیکن مصدوم‌شان هم به مسابقات برگشته‌ و یک بازیکن جدید نیز جذب کرده‌اند.

وی با بیان این‌که برای بازی امروز با گرگان خیلی خوب تمرین کرده‌ایم، افزود:‌ دیدار با گرکان واقعا برای ما مهم است و باید تلاش کنیم و ببریم. اگر می‌خواهیم در رده دوم جدول بمانیم، این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی دارد.

این بسکتبالیست درباره عملکرد پالایش نفت آبادان در فصل جاری لیگ نیز گفت: امسال ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم تغییر کرد. در نیم‌فصل اول نیز چوب عدم هماهنگی‌مان را خوردیم و بازیکنان ما کم تجربه بودند. خدا را شکر نیم‌فصل دوم هماهنگ‌تر شدیم و تمرینات گروهی خیلی خوبی داشتیم. همه تلاش کردند و توانستیم به بردهایی دست پیدا کنیم و در مجموع تیم‌مان کامل‌تر شد.

وی با بیان این‌که باتوجه به این‌که امسال بازی‌ها بیشتر شده است به جوانان خیلی بیشتر فرصت بازی رسید، عنوان کرد: هر چقدر بازی‌ها بیشتر باشد و سالن‌ها نیز با کیفیت باشند، سطح لیگ هم بالاتر خواهد رفت. خود من از این‌که تعداد تیم‌ها بیشتر شود، استقبال می‌کنم. همچنین برخی تیم‌ها سالن با کیفیت ندارند و ان‌شاءالله سالن‌های خوبی در شهرها داشته باشیم زیرا این مهم نیز در بهتر شدن کیفیت مسابقات تاثیرگذار است.

داورپناه همچنین در مورد داوری‌ها، گفت: برای بازی‌های سنگین از دو داور خوب و یک داور کم‌تجربه استفاده می‌شود. هر داوری هم ممکن است که اشتباه کند. در مجموع نیز به نظرم قضاوت داوران تاثیری چندانی در روند مسابقه‌ای نداشته و داوری از روی قصد و غرض سوت نزده است. امیدوارم سال به سال لیگ پویایی، چه از نظر تیم و بازیکن و چه داور داشته باشیم.

وی در پاسخ به این‌ سوال که آیا امسال قهرمانی را برای پالایش نفت آبادان متصور هستید؟ عنوان کرد: کار خیلی سختی است زیرا تیم‌های دیگر خوب و دارای بازیکن خارجی هستند، ضمن این‌که خیلی بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. من به هر تیمی که می‌روم، دوست دارم برنده باشیم و قهرمان شویم. بازیکنان‌مان نیز چنین هدفی را دارند. به هر حال اگر خیلی تمرکز داشته باشیم، کارهای بزرگی می‌توانیم انجام دهیم ولی تاکید می‌کنم کار برای قهرمانی سخت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار