هفته ششم مسابقات اسب اصیل عرب کشور در شش کورس به میزبانی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 10 February 2020

هفته ششم این رقابت‌ها  ۱۸ بهمن‌ماه با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف در شش کورس در اهواز برگزار شد.

در کورس اول این مسابقات، اسب یارین رشید به مالکیت سعید سواری، اسب ماهور البری به مالکیت هومان کرمی و اسب یوشیتا وکیلی به مالکیت محمدباقر دغاغله به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

در کورس دوم نیز اسب آگر مدائن به مالکیت علاء احمدی، اسب اسلحه آل شویرد به مالکیت جمال آلبوغبیش و اسب آرنیکا شریفی به مالکیت شهاب شریفی، عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کورس سوم این رقابت‌ها، اسب نشاب شریفی به مالکیت صادق ناصری، اسب گلستان حمامی به مالکیت بهروز نشان و اسب آذرخش به مالکیت ماجد جلالی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در کورس چهارم نیز اسب یکه ناز مدائن به مالکیت علاء احمدی، اسب ناز دختر مدائن به مالکیت علاء احمدی و اسب لینا بهزادی به مالکیت نیوشا بهزادی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

در کورس پنجم نیز اسب یاسان شاه به مالکیت هادی سعدونی، اسب مختار مطلق به مالکیت علی جنابی و اسب یاقوت میرزا به مالکیت محمدباقر دغاغله به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

همچنین در کورس ششم، اسب آترابان علیزاده به مالکیت محمد علیزاده، اسب آلیشا بی تی اس به مالکیت محمد علیزاده و اسب آشن تاف به مالکیت مزرعه پرورش اسب تاف به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار