کد خبر: ۸۲۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱ 10 February 2020

بسم الله الرحمن الرحیم


ان الذین امنوا وعملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا

مردم فهیم ،شریف و شهید پرور اهواز،باوی ،حمیدیه و کارون

چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)، را به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت بزرگ ایران بویژه خانواده معزز شهدا ،جانبازان ،رزمندگان و ایثارگران تبریک عرض نموده نکاتی را به استحضار می رساند.

1- تجدید میثاق با آرمانهای مجاهدان و شهیدان انقلاب اسلامی ،جنگ تحمیلی و شهدای حرم و مقاومت خصوصا سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش جوشش دوباره در انقلاب اسلامی بوجود اورده که همه ما متعهد به تقویت آن خواهیم بود .

2- همیشه به عنوان خدمتگزار عموم مردم ،شیوه ،منش واهداف آن مجاهدان را سر لوحه خود چه در بعد سیاست خارجی ومحور مقاومت و چه در بعد داخلی و در همه عرصه ها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری وبا هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در سطح ملی و استانی بر خود فرض دانسته و این مهم در اولویت برنامه های اینجانب می باشد.

3- از کلیه اقشار محترم و معزز شهرستانهای اهواز، باوی ،حمیدیه و کارون که با الطاف کریمانه خود اینجانب را مدیون نموده اندسپاس بیکران خود را اعلام مینمایم و از آنان جهت مشارکت پرشور در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن و در انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 2 اسفند و انتخاب افراد اصلح دعوت می نمایم.

و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شبیب جویجری20 بهمن 1398

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار