سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۲۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 09 February 2020

سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر شمیم روح بخش بهار انقلاب اسلامی به مشام می رسد و تمامی ملت انقلابی و غیور جمهوری اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می سازد. طلیعه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی غنیمت برای یادآوری رشادت ها و دلاوری های ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی و مبارزات امت آزادی خواه و حق طلب در برابر حاکمیت زور و مستعمره ی شیطان بزرگ است.

درخت تنومند انقلاب اسلامی که ریشه در خاک پاک اسلام ناب محمدی دوانده و با خون پاک شهدای والا مقام و با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروزه در برابر طوفان های دشمنان و کینه توزان انقلاب و اسلام، با صلابت تر از گذشته قد علم کرده و سایه خود را بر سر امت واحده اسلامی در اقصی نقاط جهان گسترانده است.

با گذشت زمان و پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی در زمینه های گوناگون و خودکفایی و استقلال از دخالت مستکبران خارجی، امروزه ملت و نظام ما بیشتر آماج اهداف شوم دشمنان خارجی و داخلی و وابستگان به قدرت طلب های جهان قرار گرفته است. از به راه انداختن جنگ های رسانه ای و فرهنگی تا ترور بزرگان و میدانداران عرصه های حیاتی انقلاب اسلامی همچون سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی اقدامات خصمانه دشمن دیرینه علیه مکتب اسلام ناب محمدی است؛ غافل از اینکه به گفته معمار انقلاب اسلامی: «ما را بکشید، زنده تر می شویم» و تجلی این سخن حکیمانه در تشییع با شکوه و میلیونی سردار شهید سلیمانی نمودار گردید. امید است با تکیه بر شعار «ما می توانیم» با اطاعت از پیشوای حکیم و عالم امام خامنه ای مد ظله العالی، با گرایش بیشتر به توان قدرت داخلی و امید به ظهور و تجلی یگانه منجی عالم بشریت سایه درخت انقلاب اسلامی عالم گیر شود. سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا ضمن شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن از عموم مردم همیشه در صحنه خوزستان برای حضور در این اجتماع با شکوه دعوت به عمل می آورد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان"

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار