کرمانشاه_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۵ کارآفرین کرمانشاهی در جشنواره «امتنان از کارگران» به عنوان برگزیده ملی شناخته شدند.
کد خبر: ۸۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 09 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، حسن عزیزی در جشن بزرگ انقلاب و سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر و جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه واحدهای تولیدی برتر، اظهار داشت: جنبه‌ی مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با سایر انقلاب‌ها بسیار برجسته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای فردی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، بهداشت و درمان، کشاورزی و دفاعی متعددی داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: حاکمیت مجتهد و مرجعی عادل همچون امام خمینی (ره) در دنیا بی نظیر است که عشق و علاقه به وی فراتر از مرزهای کشور رفته است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در جشنواره «امتنان از کارگران» ۱۴۶۹ نفر شامل ۱۳۰۴ کارگر و ۳۰ گروه کارگری ثبت‌نام کردند.

عزیزی با بیان اینکه ۲ واحد کارآفرین سلامت محور در این جشنواره برگزیده شدند، ادامه داد: ۲۷۱ کارآفرین هم ثبت‌نام کردند و استان ما از نظر شمار ثبت‌نام ها رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی با اعلام اینکه ۴۸۶ داور متخصص به صورت مجازی نسبت به داوری اقدام کنند، عنوان کرد: ۲۷ کارآفرین در سطح استان برگزیده شدند و پنج نفر نیز برگزیده ملی بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: به مناسبت ۲۲ بهمن، در سامانه جامع روابط کار ۲۲ خدمت افتتاح می‌شود که کارگران و کارفرمایان برای استفاده از این خدمات باید یک بار به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و با ارائه کد ملی نسبت به ثبت نام اقدام کند و پس از آن تمام مراحل ابلاغ و رسیدگی از طریق این سامانه انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: از نظر ثبت نام در سامانه مذکور متوسط کشوری هستیم البته امیدواریم در روزهای باقیمانده از سال کارگران و کارفرمایان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی بیان داشت: پاییز امسال استان کرمانشاه در رتبه یکم بیکاری قرار گرفت و آمار بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

عزیزی عنوان کرد: ایستادن در جایگاه نخست بیکاری با ۱۶.۲ درصد در حالی است که نسبت به دو سال اخیر درصد بیکاری استان کاهش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تدوین سند اشتغال و تلاش برای اجرای آن خبر داد و افزود: هدف گذاری امسال کاهش ۳ درصدی بیکاری است تا ظرف دو سال آینده به میانگین کشوری برسیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار