مدیر کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی از برگزیده شدن ۵ کار آفرین کرمانشاهی در جشنواره امتنان از کارگران کشوری خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 09 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،حسن عزیزی در جشن بزرگ انقلاب و سیزدهمین جشنواره کار آفرینان برتر و جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه واحدهای تولیدی برتر و در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی تقدیر کرد و اظهار داشت:هم دلی و هم بستگی مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و جنبه مردمی انقلاب اسلامی ایرا نسبت به سایر انقلاب ها بسیار برجسته است که دستاوردهای فردی و اجتماعی، کشاورزی، و دفاعی متعددی دارد

وی در ادامه افزود: در جشنواره امتنان ۱۴۶۹ نفر شامل ۱۳۰۴ کارگر و ۳۰ گرده کارگری ثبت نام کردند که دو واحدکار آفرین سلامت محور در این جشنواره برگزیده شدند و با ثبت نام ۲۷۱ کار آفرین کرمانشاه از نظر شمار ثبت نام کرمانشاه رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

 

عزیزی در ادامه تصریح کرد: ۴۸۶ داور متخصص به صورت مجازی نسبت به داوری اقدام کنند و ۲۷ کار آفرین در سطح استان برگزیده و پنج نفر نیز برگزیده ملی بودند.

 

وی از افتتاح سامانه جامع روابط کار به مناسبت ۲۲ بهمن ماه خبر داد و گفت: سامانه جامعه روابط کار با ارائه ۲۲ خدمت افتتاح می شود که کارگران و کارفرمایان برای استفاده از این خدمت باید یک بار به دفاتر پیشخوان مراجعه و با ارائه کد ملی نسبت به ثبت نام اقدام کند و پس از آن تمام مراحل ابلاغ و رسیدگی از طریق این سامانه انجام می شود.



مدیر کل تعاون، کارو و رفاه اجتماعی در خصوص نرخ بیکاری استان ابراز داشت:پاییز امسال استان کرمانشاه در رتبه یکم بیکاری قرار گرفت و آمار بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر ونرخ بیکاری کرمانشاه ۱۶‌۲ درصد که نسبت به سال های اخیر کاهش یافته است.

 

وی از اجرای سند اشتغال خبر دادو تصریح کرد: هدف گذاری امسال کاهش ۳ درصدی بیکاری است تا ظرف دوسال آینده به میانگین کشوری برسیم.

 

عبد الرضا مصری نماینده استان کرمانشاه در ادامه این جشنواره اظهار داشت: هیچ چیزی نمی‌تواند ریشه ی بیکار را از بین ببرد جز تولید و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبر آنچه باعث مصونیت در مقابل کشورهای خارجی می شود همان رونق تولید است پس باید در این راستا تلاش کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار