نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ارتش ما همواره مقابل مردم و انقلاب متواضع و برابر دشمن، مقاوم و محکم بوده است.
کد خبر: ۸۲۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 09 February 2020

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در آیین تجدید بیعت اقشار مختلف بسیج و ‌کارکنان نیروهای مسلح با آرمان‌های شهدا و امام راحل، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای عزیز ما که برای همه ما این ویژگی برجسته است و از اوصاف خدای متعال نیز هست،  غیرت است‌.

وی افزود: غیرت ملی از ملی گرایی جدا است، غیرت ملی باعث می‌شود یک فرد نسبت به افتخارات ملی و افتخاراتی که به عنوان پشتوانه تمدنی احساس غرور کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خداوند به برکت انقلاب اسلامی، عزت و احترام زیادی به ایران داد که در قبل از انقلاب چنین عزتی نداشتیم‌.

وی ادامه داد: استقامت نیروهای مسلح ما پس از انقلاب و در دوران دفاع مقدس باعث شد که این کشور بیمه بشود در حالی که این ارتش و نیروهای مسلح در برابر مردم و انقلاب متواضع است‌.

موسوی‌فرد بیان کرد: در این ۴۱ سال انقلاب که ما این همه سختی را داریم تحمل می‌کنیم، این سختی‌ها در دوران غیبت به مراتب سخت‌تر از دوران ظهور امام عصر (عج) است زیرا در مدتی که طول می‌کشد تا امام بر تمام دنیا مسلط شود، سختی‌های زیادی را متحمل می‌شویم.

وی افزود: باید خود را برای سربازی امام عصر آماده کنیم، این ارتش در همه عرصه‌ها خوش درخشید و در صحنه انقلاب نیز همین‌گونه بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: دیدیم که مقام معظم رهبری فرمودند که طرح معامله قرن تا قبل از مرگ ترامپ می‌میرد و این پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری و امام راحل حاکی از بینش والای این عزیزان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار