معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۶۲ درصد متقاضیان «مسکن ملی» در استان واجد شرایط بودند.
کد خبر: ۸۲۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 08 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،عبدالرضا غفوری، اظهار داشت: از مجموع شمار متقاضیان ثبت نام شده در مرحله نخست طرح ملی مسکن ۶۲ درصد در سطح استان کرمانشاه واجد شرایط اولیه شناخته شدند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: از روز گذشته نسبت به تشکیل پرونده اقدام شده است و بر همین مبنا متقاضیان تا روز بیست و سوم بهمن فرصت تحویل مدارک دارند.

این مسئول بیان داشت: بر اساس برنامه زمان بندی شده و حرف اول نام خانوادگی متقاضیان، زمان و آدرس مراجعه به سامانه ثبت نام مسکن ملی مشخص است.

غفوری ادامه داد: پس از تشکیل پرونده اطلاعات ثبت نام شدگان مجدداً در سامانه بارگذاری می‌شود و سپس متقاضیان برای افتتاح حساب و پرداخت وجه به بانک عامل معرفی می‌شوند.

وی گفت: سهمیه ثبت نام در طرح ملی مسکن در سطح شهرستان کرمانشاه ۱۵۰۰ نفر و در سایر شهرستان‌ها یک هزار و ۷۰۰ نفر است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متقاضیان تأیید صلاحیت شده در این مرحله با معرفی به بانک مسکن مبلغی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون به عنوان واریز اولیه خواهند پرداخت و بر اساس برنامه زمان بندی ساخت هر از چند گاهی مبلغی به پرداخت اولیه اضافه می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: بیشتر شهرستان‌های استان نظیر کنگاور، هرسین، صحنه، جوانرود، سنقر و کرمانشاه در طرح ملی مسکن سهمیه دارند.

غفوری گفت: افرادی که در مرحله نخست واجد شرایط شناخته نشدند و پرونده تشکیل ندادند، از یک اسفند به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا به صورت حضوری تقاضای خود را به اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ارائه دهند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار