سرمربی تیم فوتبال بانوان کردستان:
سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: پیش پیش بینی می کردیم که امروز تیم آویسا خوزستان را ببریم.
کد خبر: ۸۲۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 08 February 2020

سمیه شهبازی پس از پیروزی ۷ بر صفر یمش برابر آویسا خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: ما پیش پیش بینی می کردیم که آویسا را ببریم. تیم ما دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول از نظر فنی و تاکتیکی خوب بودیم ولی در نیمه دوم بد کار کردیم و نتوانستیم تعداد گل های مان را بیشتر کنیم. در صورتی که به بالا بردن تعداد گل های مان نیاز داشتیم تا اگر کار برای قهرمانی به روزهای آخر رسید، بتوانیم از این مهم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: بازیکنانم کمی برای رسیدن به گل عجول هستند و همین کار ما را برای رسیدن به گل سخت می کند. در بازی هایی که یک طرفه هستند، گاهی اوقات بازیکن احساسی می شود و می خواهد بدون برنامه کار کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان درباره تعویض سه بازیکن اصلی اش نیز گفت: هفته آینده با تیم خوب سیرجان بازی داریم و به همین دلیل به بازیکنان مان نیاز داشتیم و باتوجه به این که نمی خواستیم آسیب ببینند، تصمیم گرفتیم به ما بقی نفرات هم فرصت دهیم که بازی کنند.

وی عنوان کرد: آویسا نیز یک تیم بومی و خوب است که پتانسیل خوبی دارد. من فکر می کنم در حد تواناییشان خوب بودند و به خانم سلیمان هم خسته نباشید می گویبم.

شهبازی با بیان این که با تیم سوم جدول ۱۰ امتیاز و با تیم اول نیز ۳ امتیاز اختلاف داریم، افزود: اکنون در رده دوم جدول جای گرفته ایم و بازی هفته آینده برای این که اختلاف ما با تیم صدر جدول بیشتر نشود، برای مان مهم است و حتما باید ببریم.

وی درباره داوری ها نیز گفت: به نظر من فدراسیون فکر می کند چون بازی یک طرف است و تیم بالای جدول با تیم پایین جدول بازی دارد، داوری را بگذارد که تجربه کسب کند، خوب است در حالی که این اصلا فکر خوبی نیست. مهمترین کاری که داور باید در زمین انجام دهد، مدیریت است. در تمام دیدارها باید از داوران باتجربه استفاده شود.

در پایان این دیدار، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم آویسا حاضر به مصاحبه نشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار