معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد:
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حوزه امور اجتماعی استانداری خوزستان به مناطق کمتر توسعه یافته از جمله حوزه «فرهنگی» و «آموزشی» توجه زیادی دارد.
کد خبر: ۸۲۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ 07 February 2020

حسینعلی امیری پیش از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه اندیشه در کوی مهدیس اهواز گفت: امروز کارمان با فرهنگ شروع شد؛ حوزه امور اجتماعی استانداری خوزستان به مناطق کمتر توسعه یافته در حوزه «فرهنگی» و «آموزشی» توجه زیادی دارد و افتتاح این پروژه در همین راستا صورت گرفت.

وی با اشاره به توزیع تجهیزات آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته در استان خوزستان گفت: امروز در کوی مهدیس اهواز نیز یک مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ‌بر ۴۳ میلیارد ریال افتتاح شد که این امر سبب رشد این منطقه در بعد «آموزشی» و «فرهنگی» می‌شود.

امیری با بیان اینکه کوی مهدیس تا قبل از این فاقد مدرسه و فضای آموزشی بود، گفت: مردم این منطقه تا قبل از افتتاح این مدرسه مجبور بودند برای ثبت نام فرزندانشان به مناطق دیگر بروند و با افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه اندیشه کوی مهدیس این مشکل برطرف شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در ساخت این مدرسه از استاندارهای قابل قبولی استفاده شده است و تجهیزات الکترونیکی آموزشی، تسهیلات سرمایشی و گرمایشی و محیط‌های آزمایشگاهی نیز در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: امیدواریم این مدرسه فرهیختگان و دانشمندان مطرح زیادی را به جامعه تحویل دهد که برای استان و کشور منشأ خیر و برکت باشند و برای جامعه انسانیت مفید واقع شوند.

ب این آموزشگاه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای کل یک هزار و ۶۷۰ مترمربع در کوی مهدیس اهواز ساخته شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار