فرماندار اردبیل خبر داد؛
اردبیل فرماندار اردبیل گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید بالغ بر یک هزار و 730 پروژه عمرانی و اقتصادی در اردبیل به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۲۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 07 February 2020

تابناک اردبیل: مسعود امامی یگانه با حضور در خبرگزاری ایسنا، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 530 میلیارد تومان افتتاح شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: 15 طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اعتبار 23 میلیارد تومان و 123 پروژه عمرانی اعم از زیربنایی و عمران شهری با اعتبار 473 میلیارد تومان در این ایام در اردبیل به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: در مجموع در شهرستان اردبیل 137 پروژه و طرح عمرانی با اعتبار کلی 500 میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود که همه این دستاوردها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امامی یگانه سهم اشتغال شهرستان اردبیل در سالجاری را 7 هزار نفر اعلام کرد افزود: تاکنون 6 هزار و 100 نفر از این سهم اشتغال در اردبیل محقق شده است اما در وضعیت فعلی 23 هزار نفر جویای کار در اردبیل وجود دارد که در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اردبیل و با افتتاح پروژه‌های متعدد توسعه‌ای و اقتصادی فرصت اشتغال برای این جوانان فراهم شده است.

وی بیان کرد: در سطح شهرستان اردبیل 10 طرح اقتصادی با مجموع سرمایه‌گذاری 1600 میلیارد تومان و اشتغال یک هزار و 200 از محل سفر رئیس جمهور بهره‌برداری می‌شود و در کنار آن عملیات اجرایی 6 طرح مهم اقتصادی نیز با سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومان با اشتغال 3 هزار نفر آغاز شده است.

فرماندار اردبیل یکی از مهمترین پروژه‌های اجرا شده در دهه فجر در اردبیل را ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل – میانه با حضور وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد و افزود: در آغازین روز از دهه فجر این اقدام در فاز اول آغاز شد که امیدواریم طبق وعده دولت تدبیر و امید تا پایان سال 99 شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم ریلی در استان باشیم.

امامی یگانه با اشاره به اینکه پروژه راه آهن اردبیل در دو سال اخیر و با تزریق فاینانس داخلی احیا شده است، تصریح کرد: بانک ملی با اختصاص این اعتبار روح تازه‌ای به پروژه راکد راه آهن دمید و در حال حاضر با فعال شدن تمام کارگاه‌های این پروژه بالغ بر 2 هزار نفر کارگر در کارگاه‌ها و 10 مشاور گرید یک و پیمانکاران در راه آهن اردبیل مشغول هستند.

وی ادامه داد: روسازی و ریل‌گذاری 100 کیلومتر از این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد که این اقدام نوید خوبی برای پایان خوش راه آهن اردبیل و افتتاح آن در سال آینده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار