نمایشگاه ۶ هزار جلدی کتاب با همت نهاد کتابخانه‌ها در شهرستان سرپل ذهاب به مناسبت ایام دهه فجر، تا تاریخ ۲۵ بهمن برپا شده است. این نمایشگاه کتب را با تخفیف ۵۰ درصدی به مردم این شهرستان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۸۲۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 06 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی همزمان با سالروز گرامیداشت دهه فجر، نمایشگاه کتاب با حضور مسئولین افتتاح شده است.

امیر اسماعیلی رئیس کتابخانه‌های عمومی سرپل ذهاب با دعوت از علاقه مندان به فرهنگ کتابخوانی، افزود:در نمایشگاه کتاب خیابانی بیش از ۶۰۰۰ نسخه کتاب در موضوعات مختلف وجود دارد که در دسترس تمامی علاقمندان است و تخفیف ۵۰ درصدی تا ۲۵ بهمن ماه نیز ادامه دارد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این ایام مبارک کنار این نمایشگاه برنامه‌های فرهنگی متنوعی داشتیم که مهم ترین آنها می‌توان به معرفی و نقد کتاب، مسابقه کتابخوانی نشست کتابخوان، جلسه آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی همراه با معرفی منابع مرتبط، همچنین برنامه‌های متنوع در حوزه کودک و نوجوان من جمله مسابقه نقاشی و قصه گویی و قصه خوانی، اشاره کرد.

وی در آخر تصریح کرد: برنامه‌هایی نیز با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و در مدارس مختلف برای دانش آموزان در ایام دهه مبارک فجر اجرا میگردد و طی روزهای آتی و با همکاری اداره امور عشایری شهرستان، برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای عشایر شهرستان اجرا خواهد شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار