مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: پروژه 26واحدی خیر ساز شهرستان نجف آباد به بهره برداری رسیده و بصورت نمادین کلید یک واحد مسکونی تقدیم به مالک گردید.
کد خبر: ۸۲۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 06 February 2020

به گزارش تابناک اصفهان، عمادی اظهار داشت:این پروژه با مشارکت بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان و انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان، با کمک تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض نهادهای حمایتی به اتمام رسیده و امروز با حضور استاندار معزز و مدیران استانی و شهرستانی افتتاح گردید.
وی افزود: زمین پروژه از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بصورت رایگان جهت پروژه واگذار شده است.

همچنین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کلنگ زنی پروژه 49 واحدی مسکن روستایی مورچه خورت با حضور مهندس کشاورز-سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به زمین خورد.

مدیر بنیادمسکن شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: مساحت زمین این پروژه 9 هزار متر مربع می باشد که قرار است در مدت 12 ماه نسبت به احداث 49 واحد مسکونی روستایی با زیربنای حدود 86 متر مربع با کمک تسهیلات ارزان قیمت بهسازی مسکن روستایی اقدام گردد.

مدیر بنیادمسکن شهرستان تصریح کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر 4.165 میلیارد ریال می باشد که سازه از نوع اسکلت فلزی پیش ساخته می باشد که در حد سفت کاری و نما تحویل متقاضیان می گردد.

همچنین همزمان با ایام مبارک دهه فجر، پروژه باند کندرو بلوار شهید انقلاب شهید رحمت اله روحانیافتتاح گردید.
قدرتیان-مدیر بنیادمسکن شهرستان آران و بیدگل در حاشیه مراسم افتتاحیه اظهار داشت:
پروژه مشارکتی با دهیاری روستای یزدل شامل زیرسازی ۵۶۰۰ متر مربع، جدول گذاری ۸۰۰ متر طول و آسفالت ۵۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر سه ونیم میلیارد ریال توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان و دهیاری روستای یزدل انجام گرديد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار