عامه پسند و سه کام حبس روز شلوغ دیگری را برای شیرازی‌ها رقم می‌زنند.
کد خبر: ۸۲۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 06 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در روز سوم نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۱۷ بهمن، فیلم عامه پسند تازه‌ترین ساخته سهیل بیرقی در تالار حافط برای مخاطبان به نمایش در می‌آید.

فیلم عامه پسند داستان زنی است که خلاف پسند عامه رفتار می‌کند و قهر و غضب مردم را می‌بیند و ساختارشکنی زن داستان، روایت خطی قصه را هم می‌شکند و جسورانه پیش می‌رود.

سهیل بیرقی با فیلم قبلی خود عرق سرد، توجه منتقدان را به خود جلب کرد و حالا امیدوار است عامه پسند هم روند خوبی را در جشنواره فجر طی کند.

ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه نیز فیلم تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی اکران می‌شود و ساعت ۲۲ فیلم سه کام حبس سامان سالور یکی دیگر از آثار پر سروصدای جشنواره نمایش داده می‌شود.

در فیلم سه کام حبس پریناز ایزدیار و محسن نماینده نقش آفرینی می‌کنند.

ساعت ۱۹ روز سوم جشنواره، فیلم دوزیست برزو نیک نژاد با بازی جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، مانی حقیقی و پژمان جمشیدی، در سالن نارنجی هنرشهر اکران می‌شود.

ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه هفدهم بهمن ماه، فیلم خوب بد جلف ۲، تنها فیلم کمدی بخش سودای سیمرغ امسال در سالن نارنجی هنرشهر آفتاب نمایش داده می‌شود.

ساعت ۱۸ و ۲۱ و ۳۰ هم در سالن آبی هنرشهر آفتاب، فیلم‌های تعارض و عامه پسند برای علاقمندان نمایش داده خواهد شد.

فیلم سینمایی دوزیست یکی از پربازیگرترین فیلم‌های امسال سینمای ایران و یک فیلم اجتماعی است که قرار بود در جشنواره سی و هفتم فجر حضور داشته باشد، اما فیلمبرداری آن به تعویق افتاد.

همچنین ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه، فیلم سه کام حبس سهیل بیرقی در پردیس گلستان اکران می‌شود و فیلم خون شد مسعودکیایی ساعت ۲۱ مورد نظر مردم و منتقدان قرار می‌گیرد.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار