مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: آغاز ساخت هزار واحد مسکن برای محرومان از برنامه‌های شاخص و ارزشمند دهه مبارک فجر این نهاد در استان مرکزی است.
کد خبر: ۸۲۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 06 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی، قنبر موسی نژاد در مراسم واگذاری ۱۰ واحد مسکونی مددجویی که با حضور فرمانده سپاه روح الله استان،فرماندار شهرستان ساوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان ساوه انجام شد افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت ۵۰۰ واحد از این تعداد مسکن از طریق اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده و زمین ۵۰۰ واحد دیگر هم تا پایان امسال واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۷۵۰ مسکن مددجویی آسیب دیده از سیل سال جاری ساخته شده است یاد آورشد: از این تعداد ۱۵۰ مورد با مشارکت سپاه و مابقی بامشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا امروز بیش از ۱۰۵۷ خانواده از خانواده های تحت حمایت توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج شدند، افزود: توانمندسازی مددجویان زمانی اتفاق خواهد افتاد، که سه ضلع مثلث ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و تقویت فرهنگ و اعتقادات تشکیل شود و با انجام اقدامات حمایتی مددجویان، می توان این افراد را از چرخه حمایتی خارج کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی همچنین به برنامه‌های مشترک دستگاه های عضو در کمیته همیاری و خدمت رسانی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: طرح‌های قابل افتتاح کمیته امداد، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و سایر اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار