سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از پیروزی مقابل شهر خودرو از بازیکنان خود تشکر کرد و به تیم داوری به علت قضاوت خوبشان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۲۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 06 February 2020

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم شهر خودرو و در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: همانطور که شاهد بودید، تیم ما بازی را بسیار خوب شروع کرد و نیمه اول باید دو گل به ثمر می‌رساندیم. ما خیلی از بازی‌های شهر خودرو را دیده‌ایم، آن‌ها در جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کنند و خوش درخشیده‌اند. با تمام این اوصاف، بازیکنان ما خوب بازی کردند و رقیب را به خوبی کنترل کردند. تلاش و پیگیری ما در تاکتیک تیمی خود نتیجه داد و موفق شدیم دو گل وارد دروازه حریف کنیم. غیر از یک موقعیت، اجازه نفوذ به تیم شهرخودرو را ندادیم. اگر در بازی کمی از خودگذشتگی داشتیم، با گل‌های بیشتری پیروز بازی می‌شدیم. در کل علاوه بر نتیجه کسب شده، بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم اما این موضوع را نباید فراموش کرد که بازی‌های مهمی پیش رو داریم و نباید دست از تلاش بکشیم.

نکونام درباره موقعیت‌هایی که شاگردانش از دست دادند هم گفت: موقعیت‌های زیادی از دست دادیم اما این موضوع را نباید فراموش کرد که تیم شهر خودرو حتی نزدیک دروازه ما هم نشد. اینکه در به ثمر رساندن موقعیت‌ها ضعیف عمل کردیم یک طرف بازی است و رسالت بازیکنان در خط دفاع طرف دیگر آن است. مخصوصا که بازیکنان رقیب از دقیقه ۷۵ به بعد روی به بازی مستقیم آوردند. سبک شهر خودرو در بازی‌ها مالکانه است و این درصورتی است که ما در این بازی هم نتیجه را به نفع خود کردیم و هم مالکیت بازی با ما بود. همچنین با توجه به بازی گذشته، ما برای افزایش روحیه بازیکنان به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم که خدا را شکر آن را کسب کردیم.

سرمربی تیم فولاد درپاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خریدهای نیم فصل خود راضی بوده‌اید، گفت: بله، پاتوسی هنوز به شرایطی نرسیده است که بتواند ۹۰ دقیقه بازی کند اما شاهد آن بودید که نیمه اول بازی با کیفیتی ارائه داد. فرشاد احمدزاده هم در این بازی و هم در بازی قبل بسیار خوب بازی کرد. زبیر نیک نفس و سینا مریدی هم شرایط بازی را پیدا نکرده‌اند و هر موقع به وضعیت خوبی برسند به تیم کمک خواهند کرد. البته که زبیر نیک نفس در دو دیدار اخیر که در زمان‌های پایانی بازی به زمین آمد، به خوبی بازی کرد، و همچنین سینا در بازی قبل عملکرد خوبی داشت. تیم ما شکل خوبی به خود گرفته است و در حال حاضر این توانایی را داریم که به تمام نفرات خود فکر کنیم و مانند نیم فصل گذشته از کمبود بازیکن رنج نمی‌بریم. رقابت در تیم ما بالا رفته است اما رفاقت اهمیت بیشتری در بین بازیکنان دارد.

او افزود: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که در خیلی از بازی‌ها ما به تیم داوری گله‌هایی داشتیم اما امروز جا دارد به آقای کرمانشاهی و تیم او تبریک بگویم. با وجود اینکه در برخی از صحنه‌ها به تصمیم‌های داور اعتراض داشتیم اما یک قضاوت فوق العاده از این داور را شاهد بودیم.

نکونام درباره نفوذ عارف آقاسی و فرزاد جعفری و خطر ناشی از خالی ماندن جای این بازیکنان در تیم فولاد گفت: عارف بازیکن جوان و آینده داری است و در دفاع وسط به تیم ما کمک شایانی کرده است. اما این بازیکن برای پیشرفت مسائل زیادی را باید یاد بگیرد و در حال حاضر روند رو به رشد خود را شروع کرده است. امروز هم در بازی شاهد آن بودید، با وجود اینکه پستش دفاع چپ نیست اما به خوبی در این پست بازی کرد. وقتی بازیکن از شعور فنی بالایی برخوردار است، در هر پستی می‌تواند بازی کند. فرزاد جعفری هم بعد از مدت‌ها بازی کرد و به خوبی عمل کرد. ما در فولاد مهمترین مسئله را تیم می‌دانیم. فولاد از نکونام هم مهم تر است. همه ما باید به این هدف تلاش کنیم که فولاد موفق شود.

این بازیکن سابق استقلال درباره داربی ۹۱ تهران نیز گفت: اگر بگویم شاید وقت دیدن بازی را نداشته باشم، بی‌راه نگفته‌ام چراکه تیم خودمان بازی دوستانه دارد. هر اتفاقی بیفتد برای من فرقی ندارد و تمام تمرکز خود را روی بازی با پیکان که دیدار بعدی ماست، گذاشته‌ام.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار