سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان به سختی‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم اشاره کرد.
کد خبر: ۸۲۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 06 February 2020

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در شهر اولین‌ها هستم. جایی که هم شهر اولین‌هاست و هم مردمش، مردم اولین‌ها هستند.

او درباره یک بازی بسیار سخت داریم. در نیم فصل دوم بازی‌ها و امتیازگیری سخت می‌شود و اصطلاحا دروزاه‌ها و زمین‌ هم کوچک‌تر می‌شوند. تیم نفت مسجد سلیمان بسیار خوب و تاکتیکی است. فوتبال خوب و بابرنامه بازی می‌کند و کادر فنی بسیار خوبی دارد. ما هم سپاهان هستیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم. اگر کیفیت زمین اجازه دهیم بازی خوبی می‌شود. من اعتقادم این است که هم من و هم تارتار به فوتبال زیبا اعتقاد داریم. ما نیاز داریم این سه امتیاز را بگیریم تا از کورس جدول عقب نمانیم.

سرمربی سپاهان درباره محرومان و مصدومان تیمش هم بیان کرد: استنلی محروم است و مصدوم هم تا دلتان بخواهد داریم.

قلعه‌نویی در واکنش به خبرنگاری که از افت سپاهان در مقطعی از فصل گفت، توضیح داد: ما افت نداشتیم و این نظر شماست. اگر این بازی را ببریم نسبت به نیم فصل اول دو امتیاز جلوتر هستیم. قبول دارم که فاصله امتیازی ما نسبت به پرسپولیس یک مقدار زیاد شده است ولی شرایط تیمی ما خوب است. هفته قبل یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دادیم. مشکل بزرگ ما این است که از موقعیت‌های ۸۰ درصد استفاده نمی‌کنیم ولی یک توپ خیلی معمولی که با شانس و اشتباه توام است وارد دروازه ما می‌شود. من در این چند روز با بازیکنان فقط درباره این موضوع حرف زدم. در نیم فصل دوم باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم ولی امیدوارم این فاصله را کمتر کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار