سرمربی جدید استقلال خوزستان:
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می‌جنگیم و نیم‌نگاهی به صعود به لیگ برتر داریم و اگر هم نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، قطعا نتایج درخشانی کسب خواهیم کرد تا حداقل رتبه‌مان در جدول لیگ یک، تک‌رقمی شود.
کد خبر: ۸۲۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 23 February 2020

امیر خلیفه‌اصل در خصوص پذیرفتن هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهارکرد: جا دارد از آقای بختیاری‌زاده که زحمات زیادی برای تیم کشید، تشکر کنم. انتظار نداشتیم او از تیم جدا شود. مدیریت باشگاه نیز تلاش بسیاری داشت تا بختیاری‌زاده را برای ادامه همکاری متقاعد کند، اما نشد. به هر حال بختیاری‌زاده با تفکراتی که داشت، بازیکنان مدنظر را جذب کرد ولی او در نهایت با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، صلاح دانست که از تیم جدا شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای فصل، یعنی زمانی که آقای باقری‌نیا سرمربی تیم بود، همراه با استقلال خوزستان بودم و شناخت کافی نسبت به مجموعه وجود دارد. قطعا کار بسیار سختی در پیش داریم اما با داشتن بازیکنان و جوانان بسیار خوب و با انگیزه و همچنین بازیکنان با تجربه‌ای که در جام جهانی و تیم‌های بزرگ بازی کرده‌اند، می‌توانیم نتیجه بگیریم و اصلا احساس خطر سقوط نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما می‌جنگیم و نیم‌نگاهی به صعود هم داریم. اگر هم نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، قطعا نتایج درخشانی کسب خواهیم کرد تا حداقل رتبه‌مان در جدول تک‌رقمی شود. فوتبال خوزستان و استقلال خوزستان، عقبه قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و در شان آن نیست که با این تفکر و دید که خطر سقوط ما را تهدید می‌کند، در لیگ یک حضور داشته باشیم.

وی افزود: ما در جریان رقابت های لیگ یک سال جاری، کمی بدشانسی آوردیم و توپ‌های‌مان وارد دروازه حریفان نشد. اما قطعا با سعی و تلاش و حمایت، می‌توانیم در ادامه مسابقات نتایج لازم را کسب کنیم. در ادامه لیگ نیز قطعا تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست می‌دهند و ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا با کسب نتایج خوب، به رده‌های بالای جدول صعود کنیم. شاید کار سخت باشد اما همیشه با امید زنده‌ایم.

خلیفه‌اصل با بیان این‌که استقلال خوزستان با تفکر دو سرمربی متفاوت بسته شده است و به نظر می‌رسد این مهم، کار شما را در ادامه سخت‌تر خواهد کرد، افزود: کار من قطعا در این شرایط سخت است و باید از نظر روحی روانی بازیکنان را بازسازی کنیم. من به عنوان دستیار کنار آقای باقری‌نیا و بختیاری‌زاده کار کرده‌ام و تفکرات‌مان نزدیک به هم بوده است و اکنون هم با شناخت کافی هدایت تیم را پذیرفتم.

وی بیان کرد: قطعا می‌توانیم به این‌که روزهای خوبی در انتظار استقلال خوزستان خواهد بود، امیدوار باشیم. بازیکنان تیم واقعا با کیفیت هستند و ان‌شاءالله با سخت کار کردن بتوانیم نتایج خوبی کسب و دل هواداران را شاد کنیم. مردم خوزستان و هواداران استقلال می‌توانند مجدد شاهد حضور استقلال در لیگ برتر باشند. برای رسیدن به این مهم، امسال کار سخت است اما امیدواریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدگاه مدیریت باشگاه و مدیرعامل شرکت گروه ملی نیز وسیع است و اکنون کمک‌های خوبی به تیم دارند. اما یکسری مشکلات مربوط به سال‌های قبل همراه‌مان است و امسال هم یکسری مشکلات دیگر گریبانگیر تیم شده است. مدیریت باشگاه و مدیرعامل کارخانه گروه ملی در حال رفع مشکلات مالی سال‌های قبل هستند. آینده درخشانی در انتظار استقلال خوزستان خواهد بود و اگر امسال به لیگ برتر صعود نکنیم، قطعا باشگاه برنامه دارد که این مهم در فصل بعدی لیگ دسته یک کشور محقق شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار