احمدرضا احسانی گفت: در این جشنواره گروه‌های موسیقی از سراسر استان حضور دارند و مکان برگزاری آن مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی‌‍سینا همدان است.
کد خبر: ۸۲۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 05 February 2020
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیست و دومین جشنواره موسیقی استان همدان از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، احسانی با بیان این که جشنواره موسیقی همدان در سال ۹۸ همانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود اظهار داشت: این جشنواره امسال تحت عنوان «شب‌های موسیقی هگمتانه» در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره گروه‌های موسیقی از سراسر استان حضور دارند و مکان برگزاری آن مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی‌‍سینا همدان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: هنرمندان موسیقی استان برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره تا ۳۰ بهمن‌ماه فرصت دارند.

احسانی تصریح کرد: پس از داوری آثار در تاریخ یکم و دوم اسفندماه و امتیازبندی گروه‌ها و تک‌نوازان، بهترین گروه‌ها و آثار برای حضور در جشنواره بیست و دوم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به این که این که در ابتدا قرار بود این جشنواره در ایام الله دهه فجر برگزار شود گفت: به دلیل تعدد برنامه‌ها در این ایام تاریخ برگزاری جشنواره موسیقی همدان به اسفندماه موکول شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به که این جشنواره در بخش تک‌نوازی به صورت رقابتی و در بخش گروهی به صورت غیررقابتی است تصریح کرد: هر گروه دو اجرا در هر شب خواهد داشت که بلیت آن به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار