بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه، گفت:بازپرداخت تسهیلات و وام ها باید یکی از دغدغه های تسهیلات گیرندگان باشد چرا که این امر در پرداخت مجدد تسهیلات به سایر نیازمندان و توسعه استان اثر می گذارد.
کد خبر: ۸۲۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 05 February 2020

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: بانک ملی پس از وقوع زلزله آبان ماه 96 به منظور تامین نیاز مردم زلزله زده، 34 هزار و 291 فقره تسهیلات در بخش مسکن و تامین نیازهای زلزله زدگان ارائه داد که در بخش های مختلف از جمله بهسازی، نوسازی، مسکن روستایی، شهری و تعمیرات اماکن صرف گردید. این تسهیلات با کمترین امکانات ممکن، حداقل مدارک دریافتی و پرداخت ضمانت های زنجیره ای، بدون هیچگونه مشکلی به مردم خسارت دیده و زلزله زده ی استان تعلق گرفت.

وی با اشاره به اینکه ارائه ی تسهیلات به مردم مناطق زلزله زده منجر به گزارش مناسبی از عملکرد سریع شبکه بانک ملی شد، افزود: مساله ی امهال مجدد وام ها و تسهیلات ارائه شده نیز که چند وقتی ست در راس اخبار و توجهات قرار گرفته به شرح زیر است: بیش از بیش از 58 هزار و 156 فقره تسهیلات با بیش از 6 هزار میلیارد از مبلغ این تسهیلات تا کنون امهال شده، و این امهال ها مبلغ بسیار بالایی از منابع استان را به خود اختصاص داده است.

این مسئول ادامه داد: خواهش ما تعیین تکلیف تسهیلات پرداختی بود البته به این منظور که فشاری به افراد نیاید و یکجا نسبت به تسویه تسهیلات شان اقدام نکنند فرصت مجدد برای بازپرداخت وام ها را دادیم، امهال مجدد همراه با سودی است که به تعهد خود مشتری پرداخت می شود.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مهلت برخی اقساط تسهیلات امهالی و  تسهیلاتی که برای ساخت و ساز پرداخت شده فرا رسیده که برخی از تسهیلات گیرندگان از پرداخت آن خودداری کردند از آنجا که تنها منبع تامین تسهیلات جدید موضوع از آنجا که تنها منبع پرداخت تسهیلات جدید، تامین منابع برای افرادی که کار آفرین هستند و کمک به اقشار جامعه که به تامین تسهیلات جدید نیاز دارند، همین قسط های برگشتی است.

جلیلیان در پایان گفت: پرداخت تسهیلات یکی از الزامات و از دغدغه های خاطر تسهیلات گیرنده باید باشد که به آن عمل کنند و به موقع اقساط را به شبکه بانکی و از جمله بانک ملی برگردانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار