بختیاری‌زاده:
اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز ناراحتی نسبت به محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات، گفت: اگر مدیران باشگاه نتوانستند رفع محرومیت کنند، باکی به خود راه ندهند زیرا این یک اقبال ناخواسته‌ای است که به فوتبال و جوانان خوزستان رو کرده است و از مدیران فولاد می‌خواهم که نترسند و به مدیریت خودشان و به تکنیک ناب جوانان خوزستان اعتماد کنند.
کد خبر: ۸۲۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 05 February 2020

سیاوش بختیاری‌زاده با اشاره به محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات، اظهارکرد: نکونام و آذری در تعطیلات نیم‌فصل آن مهره‌هایی که برای تقویت تیم مورد نیازشان بود، جذب کردند. اما متاسفانه طی یکی دو روز گذشته، متوجه شدیم که فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده است و اولین سوالی که ذهن من و جامعه فوتبال خوزستان را به خود جلب می‌کند، این است که چرا اصحاب رسانه سکوت کاملی در خصوص این اتفاق مهم اختیار کرده‌اند؟ آیا مطبوعات و رسانه‌ها اگر این اتفاق برای یکی از تیم‌های پایتخت یا دیگر شهرها رخ می‌داد هم به همین سادگی از آن می‌گذشتند؟

وی ادامه داد: آیا محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات خبر کمی است، آن هم برای باشگاه فولادی که دارای ساختار مدیریتی و مالی قوی است؟ پس چرا فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات محروم می‌شود ولی همه سکوت می‌کنند؟

مربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که خبر محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات تمام فوتبال‌دوستان خوزستانی را ناراحت کرده است، افزود: فولادی که دارای مدیریت چندین ساله در لیگ برتر و سابقه خوب و درخشان مدیریتی در بخش مدیریتی فوتبال کشور است، چرا باید دچار چنین مشکلاتی شود؟ البته این اتفاقات پیش از حضور آقای آذری در باشگاه فولاد رخ داده است.

وی عنوان کرد: به شخصه از محرومیت فولاد از پنجره نقل و انتقالات خوشحال هستم و مطمئنم مردم خوزستان نیز خوشحالند. سال‌ها است که مافیای فوتبال بر فوتبال خوزستان چنبره زده‌ است و خیلی از استعدادهای ناب خوزستان را نابود و از صحنه خارج کرده‌اند تا بازیکنان درجه چندم و سفارشی را با قراردادهای نجومی و میلیاردی وارد فوتبال خوزستان کنند. با توجه به این‌که بیشتر تیم‌های کشور با وضعیت بد اقتصادی مواجه هستند و نمی‌توانستند قراردادهای نجومی با چنین بازیکنانی منعقد کنند، چه جایی بهتر از فولاد خوزستان.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در چند سال گذشته شاهد بوده‌ایم که بازیکنانی جذب فولاد شده‌اند که متاسفانه کارایی لازم را نداشتند. پس محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات را به فال نیک می‌گیرم تا در ادامه جواد نکونام یا هر مربی دیگری، با توجه به این‌که فولاد از پنجره نقل و انتقالات محروم است، نگاه ویژه‌ای به تیم‌های باشگاه فولاد که سالانه میلیاردها تومان هزینه آن می‌شود و دیگر جوانان گمنام استان خوزستان داشته باشد.

وی گفت: من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم تا شاید در یکی دو سال آینده شاهد یک فولاد کاملا خوزستانی و با فوتبال ناب خوزستانی باشیم، ضمن این‌که از مدیران فولاد خواهش می‌کنم که تمام وجود خود را بگذارند تا این محرومیت و مشکل برطرف شود. البته خواهش دیگرم این است که اگر هم نتوانستند رفع محرومیت کنند، باکی به خود راه ندهند زیرا این یک اقبال ناخواسته‌ای است که به فوتبال و جوانان خوزستان رو کرده است و از مدیران فولاد می‌خواهم که نترسند و به مدیریت خودشان و به تکنیک ناب جوانان خوزستان اعتماد کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار