اتاق فکر ورزش خوزستان و رسانه ملی تشکیل شد.
کد خبر: ۸۲۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 04 February 2020

روز دوشنبه،( 14 بهمن‌ماه) با حضور مدیرکل ورزش‌ و ‌جوانان خوزستان، مدیرکل صدا و سیما استان و همچنین روسای هیات‌های ورزشی خوزستان، اولین جلسه اتاق فکر ورزش خوزستان و رسانه ملی، در محل صدا و سیما برگزار شد.

اولین دستور کار این جلسه، تشکیل جلسات اتاق فکر ورزش خوزستان و رسانه ملی، به صورت ماهانه و با حضور مدیرکل ورزش ‌و ‌جوانان استان، مدیرکل صدا و سیما خوزستان و همچنین روسای هیات‌های ورزشی بود.

همچنین در این جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و تمام روسای هیات‌های ورزشی اعلام کردند که جامعه ورزش حضور پررنگی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خواهد داشت.

تشکیل اتاق فکر ورزش خوزستان و رسانه ملی، همزمان با گام دوم انقلاب

مسلم رحیمی، مدیرکل صدا وسیما خوزستان در این جلسه، اظهارکرد: هدف‌مان این بود که اتاق فکر ورزش خوزستان و رسانه ملی، همزمان با گام دوم انقلاب تشکیل شود و امیدوارم با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات‌های ورزشی، این جلسات تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: برنامه‌های ورزشی و فعالیت‌های چشمگیری در خوزستان انجام می‌شود و این استان، مهد ورزش ایران است. همچنین این ظرفیت و پتانسیل در خوزستان وجود دارد که در افق 40 ساله آینده انقلاب، کارهای خوبی انجام دهیم.

 مدیرکل صدا وسیما خوزستان با بیان این‌که ورزش یکی از فعالیت‌های امید آفرین در جامعه است، گفت: برای اتاق فکر ورزش خوزستان باید ساز و کار مشخص شود.

وی همچنین با دعوت از جامعه ورزش خوزستان برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، عنوان کرد: این راهپیمایی یک جشن ملی است و همه باید مشارکت داشته باشیم.

حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن باید هر ساله تداوم داشته باشد

همچنین افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهارکرد: امیدوارم بتوانیم با آغاز 40 ساله دوم انقلاب اسلامی، حضور باشکوه‌تر و پررنگی‌تری در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه داشته باشیم. امسال بهار انقلاب، شرایط متفاوت‌تری با سال‌های گذشته دارد و آن هم نبود سردار سلیمانی است. او افتخار تمام ایرانی‌ها است و همه نیز با افتخار از او یاد می‌کنیم.

وی بیان کرد: امسال نیز در دهه فجر برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌ایم که برخی از آن‌ها به نام سردار سلیمانی مزین شده‌اند که از جمله آن می‌توان به برنامه صبح و نشاط که کار ارزشمندی است، اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: امیدارم هیات‌های ورزشی همراه با ورزشکاران خود، حضور باشکوه‌تری نسبت به سال‌های قبل در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند. این جریان و حضور حداکثری نیز باید هر ساله تداوم داشته باشد و جامعه ورزش نیز بتواند خود را به عنوان بخش تاثیرگذار در سند چشم‌انداز فرهنگی خوزستان جای دهد.

وی با اشاره به تشکیل اولین جلسه اتاق فکر ورزش خوزستان در محل صدا و سیما خوزستان، نیز گفت: تشکیل این اتاق فکر، کار ارزشمندی است. ورزش بدون رسانه، مرده است و نمی‌توان از آن به عنوان یک جریان زنده نام برد. امیدوارم این اتاق فکر به خوبی پیش برود.

در نظر گرفتن طرح هدفمند برای اتاق فکر ورزش و رسانه ملی

همچنین ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه، گفت: باید تلاش کنیم که جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن امسال، جان‌دار و پررنگ پای کار بیاید.

وی در ادامه درباره تشکیل اتاق فکر ورزش خوزستان و رسانه ملی نیز عنوان کرد: باید یک طرح هدفمند و جامع برای این اتاق فکر طراحی شود و برای آن ارزش‌گذاری کنیم. همچنین باید مسیر راه ترسیم و یک برنامه جامع و قابل دسترس، طراحی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار