همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۲۱۶ طرح در روستاهای استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۱۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 03 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، عارف خدرلو در همایش مسئولین مالی دفتر امور روستایی که در استانداری برگزار شد، به نگاه توسعه ای دولت در روستاها اشاره کرد و گفت: ۲۱۶ طرح از طرحهایی که همزمان با دهه مبارک فجر در استان بهره برداری می شود در روستاها است که برای اجرای این طرحها ۲۴۳۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و این نشان می دهد ۶۰ درصد اعتبارات افتتاحی به روستاها اختصاص یافته است.

وی افزود: از این تعداد طرح افتتاحی، ۱۳۸ طرح با ۱۲۵ میلیارد ریال توسط خود دهیاری ها و بقیه با مشارکت و اعتبار دستگاههای اجرایی افتتاح و آماده بهره برداری شده است.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را بهبود عملکرد دهیاری ها، آشنایی با وظایف و اصلاح امور دهیاریها عنوان کرد و اظهار کرد: بر اساس برنامه سال ۹۷ روستاهای بالای ۴۰۰ خانوار مقرر شده بود که حسابرسی در آنها صورت گیرد که در قالب آن در ۷۷۹ روستا حسابرسی صورت گرفت و در برنامه جدید امور مالی تمامی دهیاریها استان حسابرسی می شوند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار