کد خبر: ۸۱۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ 03 February 2020


حضور مدیر کل صدا و سیما مازندران در دانشگاه علوم پزشکی بابل
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نشست صمیمی دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیما مازندران برگزار شد.
گفتنی است این نشست با حضور معاونین صدا وسیما و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه خواستار تعامل بیش از گذشته سازمان صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی بابل در انتشار اخبار و گزارشهای تولیدی از دانشگاه، ضبط و ساخت برنامه های تولیدی و برنامه های زنده در فضای دانشگاه، ساخت مستند پزشکی شد.
وی بیان داشت: سازمان صدا و سیما می تواند از حضور اعضای هیات علمی در برنامه های پزشکی و پیشگیری از بیماریها، پوشش همایش های بهداشتی، درمانی و پژوهشی، بهره مندی از اساتید و دانشجویان در برنامه های فرهنگی، تهیه گزارش های ویژه از سوژه های خاص، ضبط برنامه های ویژه انتخابات و تریبون آزاد و برنامه های محلی از پتانسیل بالای دانشگاه بهره ببرد.
دکتر ابراهیمی مدیر کل صدا وسیما استان مازندران در حاشیه این نشست بیان داشت: حوزه سلامت، آموزش و پرورش و حوزه امنیت از سه اصل مهم صدا و سیما می باشد .
وی تصریح کرد: اگر نتوانیم در حوزه سلامت و بهداشت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنیم نمیتوانیم نقش فعالی در توسعه جامعه داشته باشیم.
مدیر کل صدا وسیما استان مازندران گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل نقش بسزایی در سلامت استان مازندران دارد و سازمان صدا و سیما تمام تلاش خود را برای همکاری با دانشگاه در برنامه های سلامت، پیشگیری و فرهنگ سازی انجام خواهد داد.
دکتر هادی ابراهیمی با اشاره به اینکه صدا و سیمای استان مازندران از پزشکان با تجربه و اساتید برجسته این دانشگاه در برنامه پزشک شما بهره می برد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل نخستین دانشگاه شمال کشور می باشد و قدمت بالایی دارد که دارای پزشکان و اساتید عالی رتبه ای در استان مازندران می باشد.
وی با اشاره به اینکه شاخص های مهم و اخبار دانشگاه را قطعا پوشش خواهیم داد، بیان داشت: در برنامه های کاکرون، بوردکا، صواحی، ورزش، جز و مد و دیگربرنامه های تولید شده که از برنامه های پر مخاطب و موفق صدا و سیما می باشد، از ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی بابل در راستای پیشگیری استفاده خواهیم نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار