امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین از بازخوانی و انتقال دوران مبارزاتی امام خمینی (ره) به نسل های جدید با جدیت خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 03 February 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه   اظهار داشت:رسانه های بیگانه، منافقین کور دل و صهیونیسم جهانی با مجهزترین امکانات نرم افزاری ضمن رصد مسائل داخلی کشور، تحریم و جنگ اقتصادی در فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی فضا سازی می کنند و می خواهند مردم را از نظام مأیوس کنند و کسانی که تجربه و توانایی کافی دارند باید مصائب و مشکلات مردم و کشور در دوران پهلوی اول و دوم و چگونگی شکل گیری آنان را برای مردم بیان کنند.

وی در ادامه بیان داشت: طی سلطنت پهلوی دوم و در اوج جنگ سرد شاه با کمک روباه پیر (انگلیس) و با تشکیل ساواک و نیروهای نظامی و امنیتی بسیاری از افرادی از جمله روحانیون و سیاسیون که قدرت وی را محدود کرده بودند را حذف کرد و حضرت امام خمینی (ره) طی ۱۶ سال مبارزه مستمر ، قوی ، قاطع و با توکل بر خدا اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کرد.

شاه آبادی با اشاره به بازخوانی و انتقال دوران مبارزه امام خمینی(ره) به نسل جدید ابراز داشت: بازخوانی مشکلات امام راحل در دوران مبارزاتیشان می تواند خیلی آموزنده باشد به شرطی که هم با دقت مطالعه کنیم و هم با بصیرت مراحل مبارزاتی امام بزرگوارمان را درک و رصد کنیم. حضرت امام (ره) با وجود مشکلات بسیار ، محدودیت ها و خطرات جانی که داشت شرافت به خرج داد و شرافت مردم ایران را خرید و وقتی که می گویند امام مظهر شرف است به معنای واقعی آن است. حضرت امام خمینی 16 سال به عنوان یک رهبر کاریزماتیک در هر جایی که قرار داشت علیه ظلم و استکبار جهانی مبارزه می کرد و تمام دوران مبارزاتی ایشان بسیار آموزنده است. بسیار مهم است که دستاوردها و فعالیت های دوران مبارزاتی حضرت امام (ره) را بفهمیم و تکلیف داریم آن را به نسل های جدید انقلاب انتقال دهیم و مردم باید بدانند و بفهمند که کشور در دوران پهلوی آنگونه که امروزه در فضای مجازی در اوج رفاه به تصویر کشیده می شود و ممکن است جوانان را تحت تأثیر قرار دهد نبوده است.

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه بیان کرد: هشت سال جنگ بر کشور تحمیل شد و مردم ایران با دست خالی و کم ترین امکانات و تشکیل بسیج و سپاه که اکنون در سطح جهانی حرف هایی برای گفتن دارد در مقابل حدود چهل کشور با تأسی از فرهنگ ناب شهادت ایستادند و سربلند شدیم. در وضعیت فعلی کشور و با توجه به تحریم های اقتصادی و تحریم شخصیت‌های دلسوز کشور و با توجه به اینکه چیزی برای تحریم های ظالمانه نمانده است نیازمند وحدت هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه کسانی که با حرف و عملشان در هر سطحی بدنبال تفرقه هستند مطمئن باشید ریگی در کفش دارند و اینان باید بدانند که مردم قدردان دلسوزان و سربازان نظام هستند و نباید یادمان برود که مردم در تشییع باشکوه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انقلاب دومی را رقم زدند و با حضور حماسی خود دشمنان را کاملا نا امید کردند. شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صرف نظر از اینکه سرباز ولایت و مدافع حرم بود مردم را دوست داشت و بی ادعا حافظ امنیت کشور بود و هیچگاه حاشیه سازی نکرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار