نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: فاصله طبقاتی از 50 در زمان طاغوت به 9و 9 دهم درصد به بعد از انقلاب اسلامی رسیده است.
کد خبر: ۸۱۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 02 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم اظهار داشت: بخشی از جامعه فقیر هستند اما آمار به 9 درصد می رسد و این در حالی که اعلام می کنند 48 درصد است .

وی که جاده کشی و برق رسانی ورساندن آمار تلفن ثابت را از 850 هزار در زمان طاغوت به بیش از80 میلیون جمعیت را از شاخص های گام اول انقلاب نام برد و افزود: در زمان طاغوت اصلا دولت  نمی دانست این تعداد روستایی که در لیست دارد کجا هست و نام آن چیست و مردم روستاها مطالبه گر نبودند در صورتی که الان روستائیان از دولت مطالبه گری می کنند و دولت وظیفه خود می داند به روستاها خدمت رسانی کند.

وی با اشاره به اینکه درآن زمان روستائیان نمی دانستند موز و کیوی چیست اما امروزه به خوبی تمام امکانات رفاهی در دسترس مردم روستا و شهری قرار دارد، اضافه کرد: در زمان طاغوت بیشتر مردم خواندن و نوشتن نمی دانستند اما امروز و در گام اول انقلاب  از نظر علمی و پژوهشی به جایگاه های رفیعی دست یافتیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر از نظر علمی 11 برابر دنیا پیشرفت داشتیم، ادامه داد: مثلا اگر در زمان طاغوت عدد علمی ما 2 بوده و امروز به 13 رسیده است و در دنیا مثلا در آن زمان 20 بود امروز به 21 رسیده است و پیشرفت ما 11 برابر دنیا بوده است.

وی عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد را در گام اول انقلاب تعریف کرد و افزود: امروز مردم ایران از نظر سیاست به خوبی پیشرفت کردند این در حالی که در کشورهای اروپایی بیشتر یا به فکر کار هستند یا شهوت اما ایرانی ها که در زمان طاغوت از سیاست بی خبر بودند به خوبی امروز با سیاست عجین شدند.

آیت الله طباطبایی نژاد همچنین از پیشرفت نظامی ایران در بعد انقلاب خبر داد و گفت: در گام دوم انقلاب باید به طور کامل اسلام را پیاده سازی کنیم و در مرحله سوم تمدن اسلامی را به تمام کشورها منتقل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار