فرماندار جوانرود گفت: در دهه مبارک فجر ۱۰۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۱۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 02 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، رستگار یوسفی در دیدار با امام جمعه شهرستان جوانرود ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره‌ای داشت و اظهار داشت: به برکت این انقلاب پس از گذشت 41 سال شاهد دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف هستیم.

فرماندار جوانرود ادامه داد: در دهه مبارک فجر 100 طرح عمرانی و اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف با اعتبار 49 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین این طرح‌ها در زمینه گازرسانی، آب، برق، بهداشت و درمان، آموزشی و عمران شهری و روستایی است.

یوسفی یادآور شد: در دهه مبارک فجر امسال 9 روستا از نعمت گاز بهره‌مند و عملیات گازرسانی به 28 روستا هم آغاز می‌شود.

انقلاب اسلامی نعمت بزرگی از سوی خداوند برای ملت ایران بود

امام جمعه جوانرود نیز در این دیدار، اظهار داشت: طی 41 سال گذشته توطئه‌های زیادی با هدف شکست انقلاب اسلامی علیه نظام و ملت ایران اسلامی صورت گرفت، اما چون این انقلاب وعده الهی بود همه این توطئه‌ها خنثی شد.

ماموستا ملااحمد فخری ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ از طرف خداوند متعال برای مردم ایران بود و باید همه ایرانیان نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره احساس مسؤولیت کنند.

وی تصریح کرد: راه عزتمند امام خمینی(ره) و ارزش‌های انقلاب پس از چهل ویک سال روز به روز در حال گسترش است و این امر نشان دهنده حقانیت این مسیر است.

فخری یادآور شد: همه ما باید شکرگزار انقلاب اسلامی باشیم و برای حفظ دستاوردهای این انقلاب تلاش کنیم.

ملت برای حفظ «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» هزینه‌های بسیاری داده‌اند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جوانرود نیز در ادامه با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت، پایداری و ولایت‌مداری همه ملت ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی مرادی افزود: وقتی امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن‌ماه وارد کشور شدند تحول بزرگی را در همه عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی رقم زدند.

وی اظهار داشت: حضور امام در این 10 روز که هم‌اکنون از آن به عنوان دهه فجر یاد می‌شود، وضعیت نابسامان کشور را تغییر دادند.

مرادی یادآور شد: استقلال واقعی و آزادی جامعه و جمهوریت حقیقی سال‌ها در جمهوری پرافتخار اسلامی محقق شده است و ملت برای حفظ این شعارها هزینه‌های بسیاری داده‌اند و شهدای گرانقدری را تقدیم کرده‌اند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار