فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین یادواره ۹۷۶ شهدای عشایری استان و بزرگداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مهمانان کشوری از جمله رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، رئیس سازمان بسیج عشایری و دو نفر از هنرمندان و برندگان نهایی برنامه عصر جدید در یاسوج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 01 February 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سرگرد علی محمدی روز شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کنگره ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه امسال در مصلی شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبلا تعداد شهدای عشایر ۳۷۶ نفر اعلام شد اما چون استان کاملا عشایری است و همه مناطق دارای ناحیه مقاومت هستند تعداد شهدای استان ۹۷۶ مورد اعلام شد.
وی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای عشایر استان روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ صبح در مصلای یاسوج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد و سردار سیف رئیس سازمان عشایر کشور مهمان این برنامه است.
برگزاری نخستین یادواره ۹۷۶ شهدای عشایری استان / دو چهره برتر برنامه عصر جدید به یاسوج می آیند
 
فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور هنرمندانی همچون فاطمه عابدی و آرمان امیدی (برندگان برنامه عصر جدید)، تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این یادواره آشنایی و آگاهی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ناب شهادت است که حضور این هنرمندان در یادواره سبب تشویق هر چه بیشتر جوانان برای شرکت در این یادواره می شود. 
وی افزود: نمایشگاه فرهنگی و عشایری دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تولیدات عشایر در روز ۱۴ بهمن ماه برپا خواهد شد.
وی به سایر برنامه‌های عشایر در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: نشست‌های روشنگری برای انقلاب و شهدا و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری در انتخابات که هر انتخاباتی علاوه بر اینکه چه کسی انتخاب شود حضور مردم برگ برنده است و سرکشی ازخانواده شهدا از جمله برنامه‌های عشایر است.
وی عنوان کرد: افتتاح پروژه گلزار شهدای عشایری،  کتابخانه و  مسکن مددجویی از دیگر برنامه‌های بسیج عشایر در دهه فجر است.
سرگرد محمدی ابراز داشت: در این یادواره همچنین آیین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: روش زندگی سپهبد حاج قاسم سلیمانی جریان ساز بود و شهادت وی اتحاد کشور های اسلامی را محکم و راسخ تر از گذشته کرد.
سرگرد محمدی از قشر های مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست به طور گسترده و پرشور در این یادواره حضور یابند.
وی ابراز داشت: نخستین کنگره ۹۷۶ شهید عشایر استان از شبکه دنا و برخی شبکه های سراسری به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
برگزاری نخستین یادواره ۹۷۶ شهدای عشایری استان / دو چهره برتر برنامه عصر جدید به یاسوج می آیند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار