منطقه اثر کل استان و زمان پایان عصر یکشنبه ۱۳ بهمن ماه با اثر مخاطره آبگرفتگی بویژه در مرکز و شرق استان، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد بود، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود احتیاط در تردد محورهای کوهستانی و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 01 February 2020

مدیرکل هواشناسی مازندران از نفوذ سامانه سرد بارشی از در ماین استان خبر داد.

سید محمدرضا رضوی در گفت‌وگو با ایسنا از نفوذ سامانه سرد بارشی امشب از شنبه ۱۲ بهمن در مازندران خبر داد و اظهار کرد: زمان فعالیت سامانه بارشی از اواسط روز شنبه ۱۲ بهمن تا بعدازظهر یکشنبه خواهد بود.

وی تصریح کرد: اثر سامانه بارشی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با بارندگی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیمتر، وزش بادشدید بین ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت، کاهش دما بین ۵ تا ۱۲ درجه و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی بویژه در مناطق مرکزی و شرقی استان مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی مازندران با اشاره به اطلاعیه صادر شده سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: مواج شدن دریا و در ارتفاعات و محورهای کوهستانی بارش برف به همراه مه از پدیده‌های دیگر این سامانه خواهد بود.

رضوی گفت: منطقه اثر کل استان و زمان پایان عصر یکشنبه ۱۳ بهمن ماه با اثر مخاطره آبگرفتگی بویژه در مرکز و شرق استان، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی خواهد بود، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود احتیاط در تردد محورهای کوهستانی و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار