بهنام سراج:
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ روی بازی با پرسپولیس حساس‌ است و می‌خواهد نتیجه بگیرد.
کد خبر: ۸۱۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 01 February 2020

هنام سراج در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهارکرد: هفته گذشته بازی نسبتا بدی را انجام دادیم، آن هم در حالی که با برد در این دیدار می توانستیم در جدول صعود داشته باشیم. فوتبال هفته قبل ما را تنبیه کرد.

وی عنوان کرد: بازیکنان متوجه شدند که اگر خوب تمرین و کار نکنند، نتیجه هم نیست. بازیکنان برای دیدار با پرسپولیس انگیزه خوبی دارند و می دانم که بازی خوبی به نمایش می‌گذارند. بازیکنان هم قول داده‌اند تا شکست هفته گذشته را به خاطر مردم آبادان و شرایط جدولی مان جبران کنند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: برای بازی با پرسپولیس، محروم و مصدوم نداریم. البته حسین بغلانی را به دلایلی مدتی است که در اختیار نداریم در حالی که او می توانست کمک حال ما باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیلی اسکوچیچ خواهان جدایی بوده است؟ گفت: اگر در نشست خبری بعد از بازی این سوال را از خود او بپرسید، بهتر است زیرا من از جزئیات این موضوع خبری ندارم. به جز یک جلسه تمرین که بدون حضور اسکوچیچ بود، او در سایر جلسات با انگیزه و مانند قبل تمرینات را زیر نظر داشت. او روی بازی با پرسپولیس خیلی حساس‌ است و می‌خواهد نتیجه بگیرد. اگر بخواهد تصمیم برای جدایی بگیرد هم پس از بازی با پرسپولیس است.

سراج درباره جذب نشدن رحیم زهیوی نیز عنوان کرد: زهیوی بازیکن بسیار خوبی است و جذب نشدن او فنی نبود.

وی در ادامه نیز بیان کرد: هدایت صنعت نفت را نباید دست هر کسی داد. نام گزینه هایی برای سرمربیگری نفت مطرح است که متأسفانه عملکردشان بسیار ضعیف بوده و اکنون نیز خانه نشین هستند و این برای آبادان خوب نیست. باید از کسی نام برد که نامش بزرگ و دارای کارنامه باشد. مربی هست که تا هفته پنجم نتوانسته تیم خودش را کنترل کند و آن را بیرون کردند ولی بعد از او برای هدایت نفت نام برده می شود. اکنون فقط موفقیت نفت مهم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار