حامد دارابی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: برای اعلام زمان پیش ثبت نام هاي عتبات عالیات منتظر شورای امنیت ملی در خصوص تامین امنیت زائرین ایرانی در کشور عراق هستیم.
کد خبر: ۸۱۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 01 February 2020

حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه مبنی بر اعلام زمان پیش ثبت نام هاي عتبات عالیات، اظهار کرد: برای آغاز پیش ثبت نام ها منتظر اعلام شورای امنیت ملی در خصوص تامین امنیت زائران ایرانی در کشور عراق هستیم.

وی افزود: پس از ابلاغ نهاییِ دستگاه های مربوطه به سازمان حج و زیارت به عنوان متولی این امر، اقدامات لازم برای اعزام زائران را انجام می دهیم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال در کشور عربستان با افزایش قیمت در بخش هایی چون تغذیه و تدارکات، اسکان و حمل و نقل مواجه هستیم، امیدواریم بتوانیم سهمیه سال گذشته که بین 970 تا 1000 زائر است را حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: کارگروه اجاره مسکن سازمان حج و زیارت نیز به منظور اجاره مسکن ها و هتل ها در کشور عربستان مستقر است. پس از آن کارگروه های حمل و نقل و تهیه و تدارکات اقدامات لازم را انجام می دهند.

دارابی بیان داشت: پس از اخذ قراردادهای لازم و مشخص گردیدنِ هزینه سفر حج، ثبت نام ها آغاز می شود. پیش بینی می کنیم تا آخر بهمن ماه، عملیات ثبت نام زائرین حج 99 عملیاتی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار