کد خبر: ۸۱۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ 31 January 2020

خبرورزشی، ابراهیم صادقی پس از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید از تماشاگران خوب نساجی تشکر کنیم. آنها در روزی که نساجی بازنده شد، کوچک‌ترین مشکلی ایجاد نکرده و خوب و قوی تیم‌شان را تشویق کردند. من همین جا از هواداران نساجی تشکر می‌کنم و مطمئنم تیم‌شان با فوتبال خوبی که بازی می‌کند، در آینده شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به برتری تیمش مقابل نساجی تصریح کرد: ما روند رو به رشدی داشتیم و بازیکنان جوان‌مان از اواسط نیم‌فصل اول شرایط بهتری پیدا کردند، اما در نتیجه گرفتن خیلی خوب نبودیم. در تعطیلات نیم‌فصل، توانستیم دو سه بازیکن بگیریم که کمک‌مان کردند. تیم ما واقعاً به خودباوری رسیده است و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. مطمئنم بازیکنان جوان سایپا روز به روز بهتر بازی کرده و قطعاً حرف‌های زیادی برای سال‌های آینده خواهند داشت که می‌توانند به تیم سایپا و فوتبال ایران کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم کارمان تازه شروع شده است و برای اینکه برای تیم ملی بازی کرده و جایگاه‌های بهتری پیدا کنید، باید روز به روز بهتر تمرین کرده و قوی‌تر باشید. هر کسی سالم و خوب کار کند، خداوند کمک کرده و نتیجه‌اش را می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار