هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور
تیم‌های خوزستانی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۱۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 31 January 2020

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز به مدت دو روز آغاز می‌شود که فولاد در روز نخست، میهمان سپاهان است و در روز دوم نیز نفت آبادان با پرسپولیس دیدار می‌کند و نفت مسجدسلیمان رو در روی استقلال تهران قرار می‌گیرد.

سپاهان – فولاد

به گزارش ایسنا، فولاد که نیم‌فصل اول را با ۲۴ امتیاز و قرار گرفتن در رده هشتم لیگ برتر به پایان رساند، در تعطیلات نیم‌فصل با جذب پاتوسی، فرشاد احمدزاده، نیک‌نفس و زامهران، تحول خوبی در ترکیب خود ایجاد کرد و به دنبال این است که در نیم‌فصل دوم با عملکرد بهتری برای کسب سهمیه آسیایی بجنگد.

فولادی‌ها که نماد پلنگ را به عنوان نماد این باشگاه انتخاب کرده‌اند، این هفته باید رو در روی سپاهانی قرار بگیرند که نماد آن‌ها شیر و یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ نوزدهم محسوب می‌شود. البته سپاهان این روزها با توجه به صحبت‌هایی در خصوص انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم‌ملی، کمی درگیر حاشیه بوده است.

اما از آنجا که سپاهان امسال عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است، مطمئنا در دیدار با فولاد با تمام قوا آماده خواهد شد و توجهی به این حواشی ندارد. از آن طرف نیز فولادی‌ها نیز که در هفته هفدهم با توجه به لغو دیدار برابر استقلال بازی نداشتند و این اولین دیدار آن‌ها پس از تعطیلات نیم‌فصل است، مطمئنا برای رونمایی از خریدهای جدید خود برنامه دارد و به هیچ عنوان نمی‌خواهد بدون امتیاز اصفهان را ترک کند و بر این اساس دیدار فولاد و سپاهان می‌تواند یکی از بازی‌های دیدنی هفته هجدهم لیگ برتر باشد.

فولاد از ساعت ۱۷ امروز میهمان تیم سپاهان است.

پرسپولیس – نفت آبادان

به گزارش ایسنا، آبادانی‌ها که هفته گذشته در دربی خوزستان بازی را به نفت مسجدسلیمان واگذار کردند و پس از آن نیز با استعفای دراگان اسکوچیچ مواجه شدند، اکنون در شرایط خوب نیم‌فصل اول به سر نمی‌برند؛ اسکوچیچ به دلیل مشکلات شخصی و بیماری‌اش به باشگاه عنوان کرده که دیگر نمی‌تواند به کار خود در این تیم ادامه دهد، موضوعی که پیش از بازی مهم و حساس با پرسپولیس، روحیه بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار داده است. اگرچه اسکوچیچ فعلا تا بازی با پرسپولیس روی نمکت است اما به نظر می‌رسد آبادانی‌ها با توجه به این اتقاقات اخیر، شرایط روحی خوبی برای بازی با پرسپولیس نداشته باشند.

صنعت نفت این هفته باید از پرسپولیسی میزبانی کند که هفته گذشته در بازی مهم با تراکتور به پیروزی رسیده است. آن هم در دیداری که اولین حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت این تیم بود. اگر نفت بتواند آن صنعت نفت نیم‌فصل اول باشد و روحیه خود را برای این بازی حفظ کند، مطمئنا در ورزشگاه تختی آبادان که همیشه حریفانش کار آسانی نداشته‌اند، روز سختی را برای پرسپولیس نیز رقم خواهند زد.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه پذیرای تیم پرسپولیس است.

استقلال تهران – نفت مسجدسلیمان

مسجدسلیمانی‌ها که امسال شگفتی‌ساز بوده‌اند و در هفده هفته سپری شده از لیگ برتر تاکنون یک شکست را متحمل شده‌اند و برابر تیم‌های قدر و بالای جدولی نیز موفق به کسب امتیاز شده‌اند، با پیروزی در بازی هفته گذشته مقابل آبادان، انگیزه دو چندانی برای تداوم این راه پر از موفقیت دارند.

تارتار در نیم‌فصل دوم اگرچه بازیکنانی همچون طیبی، سوشا مکانی و حاتمی از بازیکنان اسم‌دار خود را از دست داد، ولی با درایتی که در جذب چند بازیکن دیگر داشت،‌ تیم خود را به خوبی برای ادامه مسابقات آماده کرد و با توجه به نوع بازی این تیم در دیدار با نفت آبادان، مطمئنا نفت مسجدسلیمان در ادامه لیگ نیز می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد.

نفت مسجدسلیمان این هفته با استقلالی بازی دارد که با پیروزی‌های که در پلی‌آف لیگ قهرمان آسیا به دست آورد، ضمن اینکه روزهای خوبی را برای هوادارانشان به وجود آورده، از روحیه خوبی هم برخوردار است و مطمئنا مجیدی می‌خواهد کار خود در لیگ برتر را هم با پیروزی آغاز کند.

مطمئنا این دیدار در آزادی آن هم برابر هواداران استقلال، کار آسانی برای شاگردان جوان و کم‌نام و نشان تارتار نیست اما از آنجایی که مسجدسلیمانی‌ها به غول‌شکن معروف شده‌اند و در برابر هیچ حریفی پا پس نمی‌کشند، در دیدار با استقلال نیز روز سختی را برای حریف خود رقم خواهند زد.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۷ روز شنبه، ۱۲ بهمن‌ماه در آزادی به مصاف استقلال می‌رود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار