حجت الله سیاهپوش خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: حجت الله سیاهپوش معاون آموزش‌وپرورش دامغان بابیان اینکه ۴۵ خیر مدرسه‌ساز در این شهرستان فعالیت دارند، گفت: دو پروژه آموزشی خیر ساز طی دهه فجر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 30 January 2020

Image result for ‫دهه فجر‬‎

حجت الله سیاهپوش صبح پنج‌شنبه در نشست جمع‌بندی افتتاح پروژه‌های آموزشی دامغان به میزبانی مدیریت آموزش‌وپرورش دامغان بابیان اینکه دو پروژه آموزشی خیر ساز طی دهه فجر افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای این طرح‌ها جمعاً ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه پروژه آموزشی پروژه شش کلاسه خیر ساز فاطمی روستای فیروزآباد دامغان نیز دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای احداث این پروژه خیر مدرسه‌ساز یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که و سهم دولت در ساخت این پروژه رقمی معادل ۵۰۰ میلیون تومان است.

حجت الله سیاهپوش  بابیان اینکه پروژه آموزشی پروژه ۹ کلاسه خیر ساز دکتر منصوری با کاربری دوره دوم دبیرستان در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۳۴ متر مربع از جمله این طرح‌ها است، افزود: این پروژه بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سهم دولت و ۴۰۰ میلیون تومان سهم خیران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سیاهپوش از آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه مقطع ابتدایی در مسکن مهر خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت این پروژه آموزشی که از نیازهای اساسی در مسکن مهر دامغان است یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است و ۴۵ خیر مدرسه‌ساز در دامغان بر اساس تعهدات خود در طول سال با مجموعه آموزش‌وپرورش و اداره توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس همکاری و مشارکت دارند.

معاون آموزش‌وپرورش دامغان در پایان از اجرای ۱۲ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: همایش تجلیل از مؤثران انقلاب که در چهل‌ویک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نقش مهم و تأثیرگذار داشتند از مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر امسال است که در روز ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار