کد خبر: ۸۱۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 30 January 2020
نمایش "دست هایت کو مم حسن" تولید واحد هنر های نمایشی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در سی و هشتیمن جشنواره بین المللی تئاتر فجر  به روی صحنه می رود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد،معاون فرهنگی حوزه هنری با بیان این خبر گفت:نمایش صحنه ای دست هایت کو مم حسن از تولیدات حوزه هنری به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده با موضوع دفاع مقدس  می باشد که توانست به بخش مسابقه سی و هشتیمن جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کند.
رضا گشتاسب بیان داشت:این نمایش در روز پنج شنبه هفدهم بهمن ماه در دو سانس، ساعت 17 و 19 در تالارمولوی به روی صحنه خواهد رفت.
وی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش اظهار داشت:اکبر آیین،نازنین نادر پور،مهرداد علی پور،و پوریا نیک اقبالیان بازیگران و همچنین رضا کرمی زاده طراحی صحنه،حسین اصیلی موسیقی ،حمید جوکارطراحی نور، عنایت صالح پور طراحی لباس واسحاق آقایی به عنوان عکاس در این نمایش همکاری دارند.
گشتاسب یاد آور شد:این نمایش در بیست ودومین جشنواره تئاتر فتح که آبان ماه در خرمشهر برگزار شد توانست 9جایزه را در بخش های مختلف کسب و به عنوان برترین نمایش جشنواره انتخاب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار