خیرالله خزائی در گفتگو با تابناک:
فرماندار کنگاور گفت: در ایام دهه فجر برنامه های متنوعی، همراه با افتتاح طرح ها در حوزه های فرهنگی اجتماعی و عمرانی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 30 January 2020

برپایی میز خدمت از شاخص ترین برنامه های دهه فجر

خیرالله خزایی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: چند روز گذشته جلسه ستاد دهه فجر تشکیل شد، در این ایام برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی پیش بینی شده است.

 وی افزود: افتتاح طرح های خاصی در حوزه زیرساخت ها، برق گاز، تلفن، مدارس، آسفالت و پروژه هایی در حوزه جهاد کشاورزی داریم، علاوه بر این ادارات در حوزه های مختلف پروژه هایی را افتتاح خواهند کرد.

فرماندار شهرستان کنگاوربیان داشت: بسیاری از پروژه های ما در دهه فجر افتتاح می شود اما با توجه به شرایط آب و هوایی امکان افتتاح برخی دیگر نیست که حتما تا پایان بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

 وی با بیان اینکه دهه فجر، دهه انقلاب است و همه مدیران پای کار هستند و نیازمندتلاش همگانی هستیم، تصریح کرد: امیدواریم این دهه فجر هم که پایانش به انتخابات منتهی می شود شاهد انتخابات پرشوری باشیم.

 خزائی در پایان ابراز داشت: بنا شد در این ایام در 41 روستا، مدیران دستگاه های دولتی حاضر شوند، میز خدمت در مساجد و نماز جمعه برپا شود، همه مدیران دستگاه های دولتی در این بحث پای کار هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار