نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: افزایش یارانه های نقدی توسط سخنگوی سازمان تلفیق بودجه فقط به عنوان یک طرح پیشنهادی اعلام شده است.
کد خبر: ۸۱۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ 29 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آخرین مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، به این موضوع اشاره دارد که در سال آینده ۲۸ هزار تومان به مبلغ یارانه در سال ۹۹ اضافه خواهد شد و از ابتدای فروردین سال آینده رقم یارانه نقدی از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۷۲ هزار تومان افزایش می‌یابد. خبرنگار تابناک جهت صحت یابی این موضوع با دونماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفتگو کرد.


سید قاسم جاسمی اظهار داشت:خبر افزایش ۲۸ هزار تومانی یارانهفقط تحت عنوان یک طرح، مطرح و تصویب آن توسط اعضای محترم مجلس شورای اسلامی هنوز انجام نشده است، اما امکان تصویب آن در سال آینده وجود دارد.

وی افزود:با توجه به قول داده شده توسط رئیس دولت، کمیسیون تلفیق بودجه در رابطه با این امر بودجه‌ای اختصاص داده است، اما مردم نسبت به عملیاتی شدن این موضوع دلخوش نباشند، زیرا ممکن است نمایندگان در قالب بودجه تغییراتی ایجاد کنند.

ایشان بیان کرد:در صورت تصویب این سبد معیشتی در کنار یارانه‌ها به مردم داده می‌شود. به این معنی که سبد معیشتی مردم با یارانه‌های دریافتی ادغام و مبلغ ۷۲ هزار تومان به هر نفر داده خواهد شد، اما ضمن تاکید مجدد این مسئله فعلا با عنوان یک طرح مطرح شده و اجرایی شدن آن منوط به اقدامات و تصمیمات آتی خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در خصوص سهمیه بنزین عنوان کرد:بنزین همان ۳۰۰۰ هزار تومان باقی خواهد ماند و احتساب مبلغ یارانه ۱۵۰۰ تومانی فقط تا سقف ۶۰ لیتر وجود دارد و مازاد بر این میزان به طور ازاد محاسبه خواهد شد.
جاسمی در پایان از تصویب طرح صدور مجوز تحصیلی و لحاظ آن در میزان حقوق دریافتی توسط دانش آموختگان و همچنین تصویب طرح منظور کردن منطقه جنگی برای شاغلین و بازنشستگان خبر داد.

احمد صفری نیز با اشاره به این موضوع اظهار داشت:دولت ابتدا در خصوص تعداد افرادی که یارانه معیشتی را دریافت کرده اند شفافیت سازی کنند، بعد درباره‌ی افزایش یارانه‌ها طرح به مجلس ارائه دهد.

احمد صفری در ادامه افزود:با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام و ساخت این چنین خبر‌هایی برای داغ کردن بازار انتخابات بسیار رواج دارد. مردم‌به این گونه خبر‌ها بدون اطلاع از منابع و موثق بودن این اخبار به توجه نکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار