فرماندارشهرستان سنقروکلیایی گفت: تدوین طرح توسعه و سرمایه گذاری تحول آفرین با چشم انداز ۱۴۰۰ که موجب تحول در شهرستان میشود را به مدیران دستگاه‌های دولتی در این شهرستان ابلاغ کردیم.
کد خبر: ۸۱۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 29 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد ناصر معصومی زاده اظهار کرد:مدیران دستگاه های دولتی شهرستان را به اجرای طرح توسعه و سرمایه گذاری و استفاده از حداکثر ظرفیت گردشگری شهرستان در رویداد ۲۰۲۰ موظف کردیم.

وی افزود: این طرح در شهرستان توسط کارشناسان مربوطه در دو بخش اشتغالزایی و عمرانی و متناسب با حوزه روستایی و شهری تدوین و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا سال ۱۴۰۰باید در شهرستان به سرانجام برسد.

فرماندارشهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه تا به الان آنطور که باید سنقروکلیایی در حوزه گردشگری به خوبی معرفی نشده است گفت:در رویداد ۲۰۲۰فرصت خوبی است که مدیران دستگاه های دولتی شهرستان تمام توان خود را به کار گیرند که شهرستان را نه تنها در کشور بلکه در جهان با توجه به فعالیت رسانه ای که در نظر گرفته شده است معرفی کنیم.

وی همچنین در ادامه از اجرای برنامه ۴۱مسجد و ۴۱مسئول در سطح شهرستان خبر داد و افزود: مسئولین شهرستان به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در ۴۱مسجد و با برگزاری میز خدمت در روستاها و شهر ها به رسیدگی مشکلات مردم در نقاط مختلف شهرستان می پردازند.


معصومی زاده خاطر نشان کرد:سفر های نوروزی به جهت جذب گردشگر اهمیت زیادی دارد و با توجه به ظرفیت های خوبی که در سد ها و روستاهای شهرستان داریم باید با دستور کار قراردادن ظرفیت گردشگری برنامه های خوبی را در نوروز امسال در شهرستان اجرا کنیم.

وی در پایان بر لزوم هم فکری و همراهی جامعه در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید شرایط کنونی را درک کنیم و با حضور خود در پای صندوق های رای شور و نشاط اجتماعی را در جامعه افزایش دهیم.


در ادامه الماسی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری سنقروکلیایی بر اهتمام ویژه برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر تاکید کرد و با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو عنوان کرد:بر اساس قانون انتخابات هیچ مدیر دستگاهی حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه شخص خاصی در دوران انتخابات را ندارد و با فرد خاطی برخورد می‌شود.

در ادامه صحرایی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: شهرستان سنقروکلیایی در جمع آوری کمک های مردمی نمونه میباشدومردم سنقروکلیایی با مهمان نوازی و پذیرایی از زائرین اربعین امسال خوش درخشیدند.

در ادامه جلسه با قرائت حکمی از سوی امام جمعه کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین اکبری به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان معرفی و همچنین از فرماندار سنقروکلیایی قائم مقام این ستاد تقدیر به عمل آمد.

در پایان جلسه نیز از موکب داران و خادمین حسینی در سنقروکلیایی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار