مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی کرمانشاهیان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانی در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 29 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مجید یزدان‌پناه در حاشیه برگزاری آیین آبشار مهربانی که با هدف کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، هدف از برگزاری این مراسم را جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان عنوان و ابراز امیدواری کرد: این اقدام بتواند منشا کمک‌های خوبی به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان باشد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه در حال جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق مدارس هستیم، گفت: خیران تا آخر هفته آینده فرصت دارند کمکهای نقدی و غیرنقدی خود برای کمک به سیل‌زدگان به مدارس تحویل دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه هموطنان سیل زده ما در استان سیستان و بلوچستان چشم به راه کمک هستند، از مردم کرمانشاه برای مشارکت در کمک رسانی به آنها دعوت کرد.

یزدان‌پناه در ادامه با اشاره به انتخاب آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان یکی از هشت استان معین سیستان و بلوچستان و ابلاغ آن از سوی وزیر آموزش و پرورش به واسطه تجربه زلزله و سیل در استان کرمانشاه، گفت: امیدواریم با همراهی فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها شاهد کمک رسانی خوبی از سوی مجموعه آموزش و پرورش استان به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان باشیم.

وی سپس با اشاره به برگزاری یک گلریزان در مدرسه آل‌آقا ناحیه یک شهر کرمانشاه برای کمک به سیل‌زدگان گفت: در این گلریزان حدود 50 میلیون تومان پول نقد و مقادیر زیادی اقلام غیرنقدی برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان جمع آوری شد.

یزدان‌پناه در ادامه با اشاره به تقبل ساخت یک مدرسه از سوی موسسین و مدیران مدارس غیردولتی شهر کرمانشاه در استان سیل زده سیستان و بلوچستان، گفت: همچنین در تلاشیم تا با ارتباطاتی که با خیرین مدرسه ساز داریم، زمینه انعقاد تفاهمنامه با این خیرین برای ساخت مدرسه در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را فراهم کنیم که در این راستا تاکنون قول ساخت یک مدرسه را از یکی از خیرین مدرسه ساز گرفته‌ایم و امیدواریم در ادامه بتوانیم در این مسیر اقدامات بیشتری انجام دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار