معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استانی امسال خبر داد که به گفته وی نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۱۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 31 January 2020

مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: میزان فروش نمایشگاه کتاب خوزستان نشان از استقبال خوب مردم فرهنگ دوست و کتابخوان این استان از نمایشگاه کتاب دارد.

وی با اشاره به استقبال مردم و تاثیر اقتصادی آن برای ناشران کتاب، توضیح داد: نمایشگاه کتاب امسال با حضور ۴۰۰ ناشر و ۹۰ هزار عنوان کتاب برگزار شد و تلاش بر این بود تا کتاب‌های روز و متنوع بازار کتاب به دست مردم خوزستان با تخفیف مناسب برسد و همه اقشار بتوانند از فرصت کتابخوانی بهره‌مند شوند.

جمشیدی با اشاره به بالا رفتن کیفیت نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، ادامه داد: از نظر تعداد ناشران، غرفه‌ها، عناوین کتاب و برنامه‌های جنبی، نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشتیم.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هدف از برپایی نمایشگاه کتاب استانی را توسعه فرهنگ مطالعه و پیوند دوباره مردم با کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: علاقه مردم نسبت به گذشته به کتاب بیشتر شده و به این حوزه توجه نشان می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار