کد خبر: ۸۱۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 26 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مسئول کمیته داوران اولین رویداد استارتاپی کهگیلویه و بویراحمد به اعلام نتایج اولین استارتاپ سراسری استان کهگیلویه وبویراحمد که با حضور 60نفر در قالب بیست تیم برگزار شد اشاره کرد و گفت: ماحصل این استارتاپ شناخته شدن چهره های گمنام و حمایت از این تیم ها در مراحل بعدی خواهد بود.

محمد جواد غلامپور در گفتگو با رسانه ها به نتایج نفرات برتر اولین استارتاپ بزرگ فعلان فضای مجازی استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برای اولین بار در استان رویداد استارتاپی فعالان فضای مجازی با حضور 20تیم در قالب 60نفر به مدت 48ساعت و با محوریت تولید محتوای دیجیتال در شهر یاسوج برگزار شد.

وی ادامه داد:  این رویداد استارتاپی در سه زمینه انیمیشن، نرم افزار های موبایلی و بازیهای موبایلی برگزار شد که آثار برگزیده این رویداد بعد از داوری های فشرده و دقیق انتخاب و تیم های اول تا سوم هر بخش نیز مشخص شدند.

مسئول کمیته داوران اولین رویداد استارتارپی استان در ادامه به نتایج این سه بخش اشاره کرد و گفت:در بخش انیمیشن پنج تیم آثار خود را تحویل کمیته داوران دادند که انیمیشن " کَرکیت " به کارگردانی سید ابوالفضل افشین از شهرستان دنا، رتبه اول را بدست آورد.

غلامپور ادامه داد:رتبه دوم در بخش انیمیشن به اثر " سلیمانی ها " به کارگردانی احسان شیرمردی و رتبه سوم در این بخش نیز به اثر " خون شهید " به کاگردانی سهیل ساعدی فر از شهرستان بویراحمد تعلق گرفت.

وی در ادامه به رتبه های برتر در زمینه نرم افزارهای موبایلی اشاره کرد و گفت: رتبه اول این بخش به نرم افزار " کال آف " ساخته گروه زاگرس از شهرستان بویراحمد تعلق گرفت.

مسئول کمیته داوران به رتبه های دیگر در بخش نرم افزار اشاره کرد و افزود: رتبه دوم به نرم افزار " خورجین " ساخته گروه سرلشکر امیدبخش از شهرستان گچساران و رتبه سوم مشترک نیز به نرم افزار " رتاد " ساخته گروه سرزمین برف و آفتاب شهرستان دنا و نرم افزار " بلوط " ساخته گروه شهید طهرانی مقدم از شهرستان بهمئی رسید.

غلامپور در ادامه نیز به برگزیدگان بخش بازی های موبایلی اشاره کرد و گفت:در بخش بازی هیچ تیمی حائز رتبه اول نشد.

وی ادامه داد: در رتبه دوم این بخش بازی مدافعین حرم به کارگردانی  هادی ناطق فر از شهرستان بویراحمد و رتبه سوم نیز به بازی انتقام سخت به کارگردانی محمد نامداری از شهرستان گچساران تعلق گرفت.

مسئول کمیته داوران اولین رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتال در پایان به برگزاری اختتامیه این رویداد نیز اشاره داشت و افزود: اختتامیه این رویداد با حضور تیم های برگزیده و تیم های حاضر در این رویداد در مرکز استان برگزار و به تیم های برتر جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت و آثار تیم های برتر نیز برای کمیته داوران رویداد کشوری ارسال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار