رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در این نشست گفت: ۵۰ دستگاه منزل مسکونی در این مکان فاقد سیستم فاضلاب هستند.
کد خبر: ۸۱۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 26 January 2020
اعضای شورای اسلامی شهر همدان برای تملک یک قطعه زمین در راستای اجرایی شدن طرح سیستم فاضلاب برای ساکنان منطقه محروم و حاشیه رودخانه سیفی‌آباد اسلامشهر رای موافق دادند.

به گزارش ایرنا، در هفتاد و هفتمین صحن شورای اسلامی شهر همدان، نامه اهالی رودخانه سیفی آباد اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت و با وجود مخالفت‌هایی مبنی بر طرح تفصیلی شهر، با تملک زمین از سوی شهرداری و اجرایی شدن طرح یاد شده، موافقت صورت گرفت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در این نشست گفت: ۵۰ دستگاه منزل مسکونی در این مکان فاقد سیستم فاضلاب هستند.

علی فتحی افزود: ساکنان این منطقه حدود یک سال و نیم پیگیر رفع این مشکل هستند و در نهایت دادستان نیز به این پرونده ورود کرد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به مطالبه مردم به ویژه حاشیه شهر که برخی مناطق از امکانات لازم محروم هستند، یکی از مهمترین برنامه‌های شورای پنجم است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: با وجود اینکه تملک زمین مانع اجرای این طرح در ردیف بودجه امسال شهرداری نیست، اما برای خدمت به مردم اقدام لازم صورت بگیرد.

کامران گردان افزود: این طرح برای شهرداری ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به دنبال دارد که امیدواریم با تایید کمیته انطباق عملی شود.

شهردار منطقه چهار همدان نیز در این نشست گفت: اهالی ساکن رودخانه سیفی آباد اسلامشهر به دادستان نامه‌ای ارسال کرده اند که پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

مجید یوسفی نوید افزود: این منطقه فاقد فاضلاب است و اداره بهداشت نیز طی نامه‌ای اعلام کرده که این منطقه مشکل بهداشتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دادستان همدان نیز خواستار اجرایی شدن این طرح بر اساس ماده هشت شد.

اسلامشهر یکی از مناطق پرجمعیت و حاشیه شهر همدان به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار