امید علی مراتی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان از افزایش سرقت انشعابات برق در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 26 January 2020

امید علی مراتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به انشعابات غیر مجاز در سطح استان اظهار داشت: سرقت های موجود شامل سرقت تجهیزات و پارامترهای شبکه شامل سیم مسی، آلومینیومی، ترانسفورماتور و تجهیزات داخل تابلو بوده که در یک سال گذشته آمار سرقت ها افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد:همچنین تعدادی از متقاضیان در حاشیه شهر و تعدادی نیز داخل شهر که در حال انجام عملیات ساخت و ساز هستند به صورت غیر استاندارد مبادرت به استفاده غیر مجاز از شبکه برق کرده اند. این موضوع باعث وارد شدن خساراتی به مشترکین مجاز برق نیز شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: اکیپ‌هایی همیشه در حال بازدید بوده و با مشاهده تخلفات موارد بسیاری را به مراجع قضایی تحویل داده اند ،که حکم افراد متخلف تاکنون صادر شده و جریمه توسط آن ها پرداخته شده است است؛ همچنین اکثریت این افراد نیز وادار به خرید انشعاب شدند. ودر این راستا همکاری های مناسبی با نیروی انتظامی برای گشت زنی در شب انجام شده و تعدادی اتومبیل در اختیار پاسگاه‌ها قرار گرفته است.

مراتی در پایان تصریح کرد: باتوجه به گران شدن حامل‌های انرژی به ویژه گران شدن تجهیزاتی همچون مس و آلومینیوم و تغییر ارز با وجود سرقت ها، شرکت توزیع برق را دچار مشکل کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار