کارشناس فوتبال:
یک کارشناس فوتبال با بیان این‌که همه باید کنار تیم فولاد باشند و از آن حمایت کنند، گفت: فولاد پتانسیل کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی در لیگ برتر را دارد و مطمئنم هواداران واقعی فولاد، تیم را حمایت خواهند کرد و در راستای اهداف باشگاه حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 26 January 2020

عبدالرضا شاه‌غریب در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولادخوزستان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، اظهارکرد: فکر می‌کنم، تیم فولاد یکی از تیم‌های خوزستانی است که در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشت و جایگاه بسیار خوبی به دست آورد. این تیم از ابزار و ظرفیت‌های خوبی استفاده می‌کند و شاید خیلی‌ها نقد ‌کنند که مربی فولاد جوان و کم‌تجربه است، اما به نظر من او عملکرد بسیار خوبی در فولاد داشته و حرفه‌ای عمل کرده است.

نکونام در فولاد عملکرد قابل قبولی داشته است

وی افزود: بازیکنان فولاد در نیم‌فصل اول، خیلی خوب کار کردند و اگر به جایگاه این تیم در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر نگاه کنیم، نشان از عملکرد خوب یک مربی است. با توجه به این‌که نکونام نیز نخستین فصلی است که در فولاد کار می‌کند، به نظرم عملکرد قابل قبولی داشته است.

پاتوسی یک خرید موثر برای فولاد است

این کارشناس فوتبال با اشاره به خریدهای فولاد در نقل و انتقالات زمستانه، گفت: هر مربی تلاش می‌کند تا خلاءهای موجود در تیم را بررسی کند تا بتواند ضعف‌ها را با خریدهای جدید برطرف کند. به اعتقاد من، فولاد خریدهای بسیار خوبی داشت؛ پاتوسی یک بازیکن بسیار مؤثر است که همه نیز عملکرد و کیفیت فنی این بازیکن را در تیم استقلال تهران دیده‌اند. پاتوسی در خط میانی می‌تواند به فولاد که در میانه میدان کمی کُند پیش می‌رفت، کمک کند و خط میانی تیم را رو به جلو هدایت کند و این چیزی است که خود نکونام هم از تیمش انتظار دارد. به نظرم پاتوسی می‌تواند به خط میانی فولاد سرعت ببخشد، ضمن اینکه او یک بازیکن چند پُسته و از توانایی‌های تکنیکی و فنی برخوردار است و می‌تواند برای تیم‌های حریف خطرناک باشد. به نظر من پاتوسی می‌تواند یک خرید بسیار خوب برای فولاد در نیم‌فصل دوم باشد.

تکنیک احمدزاده می‌تواند به کمک فولاد بیاید

وی بیان کرد: فرشاد احمدزاده نیز با تجربه بسیار بالایی از پرسپولیس به فولاد آمده است و شاید در پست خود دارای فیزیک مناسب نباشد، اما در بخش‌هایی از بازی می‌تواند از تکنیک خود استفاده کند و با توجه به این‌که فولاد پیش از این در پست احمدزاده دچار خلاء بود، جذب این بازیکن می‌تواند به بهتر شدن روند فولاد کمک کند و به نظرم او نیز خرید موثری برای فولاد است.

فولاد همیشه به دنبال بازیکنی مثل نیک‌نفس بوده است

شاه‌غریب افزود: زبیر نیک‌نفس نیز یک هافبک دفاعی است که فولاد همیشه به دنبال چنین بازیکن تخریبی بوده است. در حین این‌که عملکرد تخریبی نیک‌نفس خوب است و من شناخت کافی نسبت به این بازیکن به واسطه حضور در نفت آبادان دارم، به نظرم او یک بازیکن پرتلاش و باانگیزه نیز است. معتقدم نیک‌نفس حتی در بخش حمله هم می‌تواند به این تیم کمک کند و می‌تواند کمک خوبی برای تیم نکونام باشد.

همه باید به فولاد برای رسیدن به سهمیه آسیایی کمک کنند

وی بیان کرد: من فکر می‌کنم نکونام به خوبی تیم خود را آنالیز و از فرصت نقل و انتقالات زمستانی نیز به خوبی استفاده کرده است. امیدوارم فولاد در نیم‌فصل دوم بتواند جایگاه بهتری را به دست آورد. در این مقطع نیز همه باید به تیم فولاد که یکی از نمایندگان خوزستان در لیگ برتر است، کمک کنند تا این تیم بتواند امسال سهمیه آسیایی را به دست آورد و در نهایت این مهم یک افتخار برای استان خوزستان خواهد بود.

نکونام، تلاش مضاعفی برای بهبود وضعیت فولاد دارد

وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می‌تواند به سهمیه آسیایی برسد؟ عنوان کرد: بله، این مهم برای فولاد دست‌یافتنی است زیرا نکونام یک مربی با انگیزه و پرتلاش است و برای شخصیت خودش هم که شده، بسیار تلاش خواهد کرد که به این مهم دست پیدا کند. او در تمرینات، تلاش مضاعفی برای بهبود وضعیت فولاد دارد و سعی کرده است از بازیکنانی استفاده کند که نتایج لازم را کسب کند. باز هم تاکید می‌کنم اگر تمام مسئولان و متولیان ورزش کمک کنند و شرایط خاصی پیش نیاید، فولاد می‌تواند در ادامه راه تیم موفقی باشد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی در جدول رده‌بندی دارند. خوزستانی‌ها نیز تجربه خوبی از قهرمانی تیم فولاد دارند و امیدواریم این تیم همراه با سایر تیم‌های خوزستانی بتواند به سهمیه آسیایی برسد و افتخارآفرینی کند.

فولاد، پتانسیل کسب سهمیه و قهرمانی لیگ را دارد

وی خاطرنشان‌کرد: هواداران افرادی باهوش هستند و خوب می‌دانند که چه زمانی باید از تیم حمایت کنند. من از پیشکسوتان اهواز و خوزستان می‌خواهم از تیم فولاد که توسط کادر فنی جوان و باانگیزه هدایت می‌شود، حمایت کنند و هواداران نیز صبور و کنار تیم باشند زیرا فولاد پتانسیل کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی در لیگ برتر را دارد. مطمئنم هواداران واقعی فولاد، حمایت خواهند کرد و در راستای اهداف باشگاه حرکت می‌کنند. فوتبال فراز و نشیب و برد و باخت دارد و هوادار باید صبور باشد و صرفا اگر نقدی هم دارد، باید در زمان مناسب بیان کند تا تیم دچار دگرگونی نشود و از تمرکز فنی نیز خارج نشود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار