کد خبر: ۸۱۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 25 January 2020
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: محور و رویکرد اساسی در برگزاری برنامه های دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی ایجاد وحدت، امید و شور و نشاط اجتماعی باشد.
کلانتری تاکید کرد: برنامه های دهه فجر نباید تنها به افتتاح طرح های عمرانی محدود شود و جنبه های فرهنگی، سیاسی و شور و نشاط اجتماعی این دهه نیز باید به گونه ای شایسته بویژه برای جوانان و نسل امروز تبیین شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید در کنار بهره برداری از طرح های مختلف عمرانی و خدماتی به مردم و مباحث سخت افزاری در این ایام سایر مسایل مهم و ریشه ای و همچنین دلایل شکل گیری محتوای این انقلاب برای مردم و نسل جوان بیش از پیش تبیین شود.
وی همچنین بر ضرورت توجه به محتوای برنامه ها و جشن های دهه پر فروغ فجر تاکید کرد و گفت: باید سعی شود برنامه ها وجشن های دهه فجر انقلاب اسلامی بیشتر با رویکرد مردمی ، خلاقانه، پویا و همراه با شناخت عمیق ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب و امام ره باشد.
کلانتری بر برجسته سازی و پر رنگ شدن وجه فرهنگی انقلاب و ضرورت همبستگی و اتحاد ملت در برنامه های امسال دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.
 وی بر ضرورت و تقدیر از کمک های مردمی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان نیز از جمعیت هلال احمر استان خواست تا با ایجاد هماهنگی و تعامل با همه نهادها ، خیران و سایر عوامل دخیل در این امر خیرخواهانه کمک های جمع اوری شده را به صورت منسجم و یکپارچه به این استان سیل زده ارسال کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین با توجه به برخی ظرفیت های قانون بودجه از جمله بند الف تبصره ۱۸ و اسناد خزانه از مدیران دستگاه های مختلف اجرایی خواست نسبت به جذب این اعتبارات در قالب این تبصره ها هر چه سریعتر اقدام کنند.
کلانتری تصریح کرد: شاخص و ملاک اصلی ارزیابی مدیران جذب اعتبارات ملی از جمله اسناد خزانه و بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار