مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه فقط اسم نفت را یدک می کشیم و طبق قانون هیچ کمکی از سوی وزارت نفت به ما نشده است.
کد خبر: ۸۱۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 26 January 2020

بهنام سراج در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: نیم فصل اول را خیلی خوب پشت سر گذاشتیم ولی در نقل و انتقالات، موفق به جذب بازیکن نشدیم و خروجی هم نداشتیم. همان شکل تیمی مان را حفظ کردیم.

وی با اشاره به تمرینات خوب تیمش در تعطیلات نیم فصل، افزود: برای ماندن در بالای جدول قطعا به دنبال پیروزی در ادامه بازی ها هستیم. فردا بازی سختی در مسجدسلیمان داریم. این تیم امسال یکی از بهترین سال های خود را پشت سر گذاشته است. تارتار نیز مربی خوب و باهوشی است و نتایج تیمش نشان می دهد که چه کار بزرگی برای این شهر و تیم انجام داده است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قطعا به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و فکر می کنم بازی فردا خیلی خوب خواهد شد زیرا دو تیم به دنبال پیروزی هستند و نفت مسجدسلیمان می خواهد روند خوب خود را ادامه دهد و ما هم می خواهیم بالای جدول بمانیم. برای ماندن در بالای جدول نیز هر بازی را یک فینال می دانیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و امیدوارم از تمام بازیکنان به خوبی استفاده کنیم.

سراج بیان کرد: متاسفانه فقط اسم نفت را یدک می کشیم و طبق قانون هیچ کمکی از سوی وزارت نفت به ما نشده است. البته خوشبختانه قول داده اند که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به تیم های نفتی کمک خواهد شد، هر چند تا امروز محقق نشده و همین، کار ما را کمی مشکل تر کرده است زیرا آن هایی که از باشگاه طلب دارند، به سمت باشگاه آمده اند و پول شان را می خواهند، در حالی که هنوز پولی به ما پرداخت نشده است. امیدوارم این اتفاق در آینده نزدیک برای دو تیم نفتی خوزستان بیفتد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار