معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طبق هدف‌گذاری انجام شده، در اجرای طرح از نوروز تا فجر مشارکت ۸۰۰ هزار نفری مردم استان را خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۱۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 25 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی  با اشاره به اجرای طرح ملی از فجر تا نوروز در کشور، اظهارکرد: در این طرح ورزشی که از سوی وزارت ورزش وجوانان به همه استان‌ها ابلاغ شده، نزدیک به 30 میلیون ایرانی مشارکت خواهند داشت.

وی بابیان اینکه این طرح همزمان با دیگر استان‌های کشور در کرمانشاه آغاز شده، تصریح کرد: فاز اول طرح از فجر تا نوروز، از دیروز(سوم بهمن) با برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی در همه شهرستان‌های استان آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: این مرحله از طرح روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته اجرا می‌شود و در قالب آن همایش و جشنواره‌های عمومی همانند پیاده‌روی، کوهنوردی، دوهمگانی و... با محوریت هیات ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

وی از اجرای فاز دوم طرح طی دو مرحله و از 12 تا 22 بهمن و از 20 اسفند تا 20 فروردین خبرداد و گفت: در این مرحله برنامه‌ها و رقابت‌های گسترده ای را با حضور رشته‌های بیشتری برگزار خواهیم کرد.

عزیزی تاکید کرد: طبق هدف گذاری انجام شده، 40 درصد از جمعیت استان یعنی 800 هزار نفر در اجرای این طرح حضور خواهند داشت.

وی شعار اصلی اجرای این طرح را "ورزش همگانی و نشاط اجتماعی" اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا با اجرای این طرح توسعه سلامتی، ورزش و ایجاد نشاط را بین مردم استان داشته باشیم و رشته‌های ورزشی بیشتری به مردم معرفی شوند.

به گفته معاون ورزش و جوانان کرمانشاه در استان نزدیک به 67 هزار ورزشکار سازمان یافته داریم که با اجرای طرح از فجر تا نوروز این آمار رشد خوبی پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار