سرمربی تیم فوتسال بانوان رفسنجان
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با بیان این که مرحله پلی آف به لیگ جنب و جوش می دهد، گفت: زیرا تیم ها می خواهند جزو چهار تیم باشند ولی این که ۲۴ بازی در لیگ انجام دهیم و به پلی آف برویم، برای بانوان سخت است.
کد خبر: ۸۱۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 25 January 2020

عاطفه رضایی پس از تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی باتوجه به این که ببین تیم های اول و دوم جدول رده بندی بود، حساس بود. ما نمی خواستیم در این بازی امتیاز از دست بدهیم تا هم جایگاه مان را در صدر محکم کنیم و هم بتوانیم جزو مدعیان باشیم.

وی بیان کرد: این دیدار از معدود مسابقات جذاب بود و دو تیم فوتسال بازی کردند و تیم ها ضد فوتسال بازی نکردند. مسابقه خیلی خوبی بود و بازیکنانم خیلی خوب کار کردند. تیم ما کمی از حریف بهتر بود و می توانستیم برنده هم باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: بازی در دو هفته پایانی در واقع جنگ بر سر کسب رده ها است تا مشخص شود در پلی آف چه تیمی حریف ما خواهد شد. بازی های آسانی نداریم ولی تلاش می کنیم در دو بازی پایانی نیز امتیاز از دست ندهیم تا بتوانیم جایگاه مان را در جدول محکم کنیم.

وی درباره پلی آف نیز عنوان کرد: پلی آف به لیگ جنب و جوش می دهد زیرا تیم ها می خواهند جزو چهار تیم باشند. البته من فکر می کنم پلی آف برای لیگ هایی است که تعداد تیم های آن کم باشد. این که ۲۴ بازی انجام دهیم و به پلی آف برویم برای بانوان سخت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار