امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: محتوای سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور بی نظیر مردم درنمازجمعه هفته گذشته تمام سناریوها وتوطئه های خبیثانه ای که توسط دلقک های آمریکایی واروپایی طراحی وتوسط امپراطوری خبری صهیونیستی ودنباله های میدانی وسیاسی منافق آنها در داخل به اجرا گذاشته شد تا ملت ایران ومنطقه را در یک شوک وفضای ابهام آلود وارد ونگه دارد و ایام الله اخیر را با حوادث ساختگی به فراموشی بسپارد خنثی کرد.
کد خبر: ۸۱۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 24 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام میرزایی در خطبه های نماز جمعه افزود: محتوای سخنرانی مقام معظم رهبری، بار دیگر کف های آلوده به خباثت ونفاق را که تلاش داشتند روی اقیانوس مقاومت را بپوشاند زدود وبا خود برد.

وی در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به حدیثی از فضایل حضرت زهرا پرداخته و به مصیبت های این بانو بزرگوار اشاره کرد.

حجت السلام میرزایی در خطبه دوم با اشاره به حدیث امام صادق علیه السلام در باره فضایل حضرت زهرا گفت:

وقتی تمام مدیران الهی از انبیا و اولیا مبتنی بر مکتب فاطمی جهان بشری را اداره می کنند چند حقیقت  برای ما معلوم می شود از جمله این که

تنها راه نجات و تعالی بشریت مکتب فاطمی است.

وی با شب قدر خوانده حضرت زهرا براساس برخی روایات اظهارداشت:

سرنوشت انسانها با حضرت زهرا گره خورده است و بشریت در ذیل مکتب و ولایت به حقیقت سرنوشت خود نایل می آیند.

وی از تجمع فاطمیون توسط همه هئیت های مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا در مصلی ولایت تفرش خبر داد و از همه علاقمندان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

میرزایی با اشاره به خطبه های هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب گفت:

خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی شکرانه ایام الله بود.

وی یاد آورشد: به جا آوردن شکر الهی به واسطه دو ایام الله که برای امت اسلامی عظمت آفریده است و ان در پی استقامت ملت ایران در راه الهی خود پدید آمده است

وی تاکید کرد:خطبه های نماز جمعه رهبر انقلاب تعظیم و تکریم ملت بزرگ ایران است  که شایسته تفضل الهی هستند.

حجت السلام میرزایی گفت:

جمعه انقلابی و تاریخی این هفته یک‌بار دیگر نعمت داشتن یک رهبر الهی بصیر و مقتدر را بیش از پیش به جهان نشان داد که چگونه با یک سخنرانی تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و یک ملت و بلکه ملت‌های منطقه را از فضای ابهام و تردیدآمیز ساخته‌شده توسط دشمنان می‌رهاند تا در مسیر عزت و مقاومت و پیشرفت به حرکت خود ادامه دهند و «شاکر و صبار باشند».

رئیس شورای فرهنگی شهرستان تفرش با اشاره به محروم کردن چهار باشگاه ورزشی از میزبانی بازی های آسیایی افزود: دست های پنهان صهیونیست ضلع مکمل فشار حداکثری بر علیه مردم ایران این بار خود را در ورزش نشان داد.

وی از دستگاه دیپلماسی و ورزشی خواست تا جلوی تحرکات زیاده خواهان را بگیرد.

رئیس ستاد امر به معروف با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان امور اراضی در ۷ بهمن ۷۴ گفت:

اساسنامه این سازمان عمدتا برای صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری ان به هدف ایجاد امنیت غذایی آحاد جامعه است.

حجت السلام میرزایی از مردم خواست در این ایام سرد در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی از مجموعه زحمتکشان راهداری ، هلال احمر ، نیروی انتظامی ، شهرداری برای باز کردن راهها و معابر شهری و روستایی در زمان بارش برف قدردانی کرد.

رئیس ستاد مردمی شهرستان از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای مردم سیل زده جنوب قدردانی و بر ادامه آن تاکید کرد.

وی از شورای شهر خواست برای نامگذاری یکی از میادین اصلی به نام سردار مقاومت شهید سپهبد سلیمانی اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار